Dizajneri vukovarske tvrtke Borovo pripremili su novu kolekciju obuće jesen/zima 2018. – Gdje je kvaliteta tu je Borovo. Iz tvrtke navode kako je nova kolekcija pravi odabir kvalitete te da u prvi plan dolaze vrhunski prirodni materijali kao što je prava goveđa koža. Kvaliteti obuće pridonosi i ručna izrada svakog para koji tako postaje jedinstven i unikatan.
- Osim ručne izrade i prirodnih materijala, vrhunskoj kvaliteti pridružuje se i moderan dizajn čistih linija koji prati trendove, ali ne umanjuje udobnost. Raznoliku Borovo kolekciju čine ženske cipele, gležnjače i visoke čizmice.
Nosive su u gotovo svim prilikama te se uklapaju u sve modne trendove. Ove sezone uz crnu boju, dominiraju i tople jesenje boje poput smeđe, bordo i boja konjaka - navode iz Borova.
Dodaju i kako je lookbook nove kolekcije snimljen pod objektivom fotografa Marka Džavića, a zaštitna mlada lica kampanje su Martina Tomić i Antonija Tavić koje su u potpunosti prenijele moderan i urban stil. Kampanja je snimljena u starom pogonu tvornice Borovo, u kojem se i prije 87 godina stvarala cipela s jednakom ljubavlju kao i danas, koji se odlično uklopio u stilske odrednice za koje je zaslužna Ivana Štakić dok je vizažistica Jelena Tufeković šminkom zaokružila priču.
Cijela kolekcija jesen zima 2018. bit će dostupna do sredine listopada u prodavaonicama Borovo i na web shopu u rasponu cijena od 349 do 799 kuna.
Pogledajte video: Bile su najljepše glumice Hollywooda i onda su lice uništile botoksom
Da li ih kraljica zapadnog balkana može navući ili joj više prijaju čizme?