zauzeta poslovna žena

Poslovna elegancija DeLighta za stvarne žene

DeLight kolekcija
Foto: Filip Koludrović
1/7
13.03.2017.
u 07:43

Kolekcijom, kao i uvijek, dominiraju prirodni i kvalitetni materijali kao što su hladna vuna, pamuk, devina dlaka, vuna, viskoza i brokat, a komadi se s lakoćom kombiniraju.

DeLight Business kolekcija pokazuje kako poslovno odijelo ne mora biti dosadno i monotono, poigrava se s uzorcima i motivima muha koji izgledaju luksuzno, a ujedno vrlo profesionalno. Ipak, za one malo manje hrabrije, nudi se i elegancija crnog odijela kombinirana s kultnom bijelom košuljom. Ovi komadi odaju dojam "power suita" - odijela kojim ćete ostaviti dojam.

Poslovne haljine klasičnog su kroja u puderastim i ružičastim bojama, crnim i svim tonovima, baš kao i sakoi koji poprimaju sasvim novo lice zahvaljujući naglašenom struku i detaljima poput - remena.

Kaputi i suknje daju pravu injekciju kolorita svojim intenzivnim ružičastim i ljubičastim bojama za ljubiteljice statement looka i beige i sivih nijansi za klasičarke. U kolekciji se također nalaze i raskošne suknje od brokata pepita uzorka koje komplimentiraju s elegantnim topovima i damskim košuljama.

Pod fotografskim vodstvom Filipa Koludrovića, ispred objektiva se kao zaštitno lice našla Dunja Tadić kao savršen primjer žene kojoj je kolekcija namijenjena. Stvarna poslovna žena s uspjehom koji ostavlja bez daha te je svakodnevna inspiracija brojnim poslovnim ženama (i onima koje se na taj put tek spremaju) u čitavoj regiji.

"Dunja je DeLight žena u punom smislu te riječi - samopouzdana, snažna, odmjerena, a opet strastvena u svom poslu. Njezina su kreativnost i poslovni uspjeh prava inspiracija brojnima ženama u svakodnevnom životu. Dunja je i moja inspiracija jer kada zamišljam uspješnu ženu, zamišljam upravo nju. Volio bih spomenuti i kako smo u suradnji s Dunjom dizajnirali haljinu koja se od danas može ekskluzivno kupiti u web shopu Ženskog rokovnika", objasnio je odabir zaštitnog lica Ivan Friščić.

Foto: Filip Koludrović

Krojevi iz kolekcije laskaju svakom tipu tijela i građe te naglašavaju najbolje i na diskretan način sakrivaju pokoju manu. U prvom planu su funkcionalnost samih komada i njihova kvaliteta koji garantiraju udobnost i nesmetano kretanje tijekom čitavog dana namijenjenih zauzetoj poslovnoj ženi. Od njezine prve jutarnje kave, preko nekoliko sastanaka tijekom dana i večeru nakon posla, DeLight usklađuje sve potrebe za udobnošću i elegancijom primjerenima svakoj situaciji.

''S brendom DeLight dogodila mi se ljubav na prvi pogled. Volim hrvatske dizajnere i rado ih nosim, ali DeLight je prvi s kojim mi se dogodilo da u potpunosti odgovara na zahtjeve mog životnog stila. Komadi iz kolekcija su nosivi od jutra do mraka, a što je najvažnije - osjećam se dobro u njima. Business kolekcija je konačno riješila moj problem savršenog poslovnog looka. Sretna sam i iznimno počašćena što su me Ivan i Željka odabrali za zaštitno lice i sigurna sam da će mnoge žene prepoznati kvalitetu i zavoljeti DeLight estetiku jednako kao što sam i ja'', komentirala je Dunja Tadićsvoju ulogu zaštitnog lica kolekcije.

Kolekcijom, kao i uvijek, dominiraju prirodni i kvalitetni materijali kao što su hladna vuna, pamuk, devina dlaka, vuna, viskoza i brokat, a komadi se s lakoćom kombiniraju.

‘’Glavna inspiracija poslovne kolekcije nam je bila geometrija uz pomoć konstrukcije. Željeli smo postići da naizgled jednostavan komad sama konstrukcija učini drugačijim, a posebnost se dobila korištenjem zanimljivo i elegantno izvedenih ušitaka, rezova u materijalu, preklapanja materijala i bogatih nabora. Veliku pozornost pridajemo krojevima i njihovoj kvaliteti kao i samom materijalu, što uz dizajn čini konačan rezultat. Krojevi koje stvaramo laskaju figuri, a konstrukcijski su dovedeni do savršenstva. Žena koja će nositi naše komade naša je najveća inspiracija. Bitno nam je da je naša odjeća zaista usrećuje, zabavlja i da u njoj u potpunosti uživa. Ivan i ja i dalje vidimo ženu kao glamuroznu divu koja teži eleganciji, profinjenosti i pomaknutoj klasici. DeLight dama s našom odjećom pametno gradi svoj ormar i stil i tako ostavlja dojam na svoju okolinu. ’’, pojasnila je viziju kolekcije Željka Molnar.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije