Udobna obuća za vruće ljetne dane, mnogima je glavni imperativ pa su posljednjih godina CROCS- ice u različitim bojama, bile na mnogim nožicama djece, ali i odraslih.
Čak je i modni dizajner, Christopher Kane, već po treći put na svojoj modnoj reviji modele obuo u Crocsice, a o njima pišu i mnogi priznati mediji u svijetu koji prate modu.
U Ljubljani je predstavljena nova, ljetna kolekcija CROCS-ica koja je iznenadila mnoge prisutne. osim već poznatih modela, ali u raznim kombinacijama boja, led lampica, motiva iz najpoznatijih animiranih filmova, CROCS je predstavio i ženske sandale, dječje balerinke i sandale, čak i sandale na punu petu za prave ljubiteljice stila.
Najnoviju kolekciju “Come as you are” kojom se ruše stereotipi dosjetljivo su predstavili Tara Zupančič i Klemen Praprotnik, predstavnik tvrtke Intersocks, koja je i distributer Crocsa za Europu. Okupljenima su predstavljene tri ključne kolekcije iz ljetne linije: Isabella, Swiftwater te Core te dopunjene linije Lina, Sloane, Leigh, CitiLane Roka te Rain Boots.
Sve o Crocsovoj priči o uspjehu i o tome da se upravo u Sloveniji prodaje najviše Crocs obuće u cijeloj Europi, otkrio je Klemen Praprotnik koji je i naglasio kako Crocsice već dugo nisu samo obuća za slobodno vrijeme jer je raznolikost modela u novoj kolekciji izuzetno široka i prati najnovije svjetske modne smjernice.
Ove godine je modnom kampanjom "Come as you are", ambasadorica Crocsa postala omiljena glumica Drew Barrymore, koja u kampanji nosi glavni model ove kolekcije, trendi sandale Isabella. Crocsice su idealne za cijelu obitelj, a najviše ih odlikuje izuzetna kvaliteta jer su načinjene od Croslitea, posebnog materijala koji osigurava mekoću, udobnost, potpunu higijenu i trajnost. Upravo ih to bitno razlikuje od brojnih kopija na koje nailazimo gotovo posvuda po svijetu. I ljubitelji Crocsica kojih u Sloveniji i Hrvatskoj ima jako mnogo svjesni su toga.
“Ovdje naime bilježimo najveću prodaju u Europi. Ponosni smo na iznenađujući podatak da je u Sloveniji od 2007. godine prodano više od milijun Crocsica, a godišnja prodaja i dalje raste. To nas dodatno motivira da neprestano nastojimo osigurati još bolju i kvalitetniju ponudu“, zaključio je Praprotnik.