Za Renatu i Vladu izbor je bio jednostavan; ili će na odmor tijekom jeftinije predsezone ili ove godine njihova tročlana obitelj neće vidjeti mora.
Nisu usamljeni
- Ove godine više nismo mogli dati jednu cijelu plaću samo za sedam dana u nekom hotelu. Pogotovo zato što smo do ožujka otplaćivali lanjsko ljetovanje. Lani smo ljetovali u kolovozu, a sada će nam za lipanj trebati upola manje novca - priča Renata, koju brine jedino hoće li biti dovoljno toplo da se četverogodišnji Tin može kupati.
Ova mala zagrebačka obitelj nije usamljen slučaj. Cijene odmora se uspoređuju pažljivije nego mnogi u putničkim agencijama pamte. U lipnju, osim nižih cijena, dobro padaju i praznici; idućeg tjedna Tijelovo, a u drugoj polovici lipnja Dan antifažizma i Dan državnosti, pa će mnogi spajati barem u jedan dugi vikend ili cijeli tjedan odmora.
- To se itekako osjeća na potražnji. Nakon oseke putovanja tijekom predsezonskih mjeseci, zanimanje za odmor u lipnju je jako poraslo. Kod nas se trenutačno Jadran prodaje na lanjskom razini, što je poboljšanje u odnosu na dosadašnje mjesece. Prodaja odmora na Mediteranu čak je, pak, deset posto bolja nego lani, a otprilike toliko bolje nam idu i europska putovanja - kaže Nikolina Frklić iz adriatice.net.
Željena sniženja
Slično govore i u Kompasu, odakle javljaju za brojne cjenovne akcije hotelijera. Popusti na lipanjske cijene idu čak do 50 posto.
- I ne završavaju s lipnjom, poneki hotelijeri daju sniženja i za prvi dio srpnja. Mnogi daju popuste i na kupovinu ljetovanja 30 dana prije polaska - kaže Lucija Gluščević iz Generalturista.
Sniženja padaju na plodno tlo. Većini je, svjedoče agenti, cijena presudna.
fal dam samo da prodam,hehehehehehe