Kada se spremate na put, neke stvari mogu krenuti po zlu. Ipak, sreća je da se to ipak ne događa toliko često te je mnogima najveća briga eventualni gubitak prtljage.
A što kada uđete u krivi zrakoplov? I nezaobilazno pitanje, kako je to uopće moguće?
Stjuardesa Donna Cuervo odlučila je ispričati jedno takvo iskustvo za Quoru. Na letu iz New Yorka za Portland, jedna ju je putnica upitala: "Skoro smo stigli, zar ne?"
Nakon što joj je stjuardesa odgovorila da do slijetanja ima još oko tri pol sata, zbunjena putnica je odgovorila: "Ali nikada nisam na ovoj relaciji putovala dulje od sat vremena."
I tako je jedno obično pitanje otkrilo da se putnica nalazi u krivom zrakoplovu i putuje na krivu destinaciju. A onda se postavlja pitanje: Kako se to uopće moglo dogoditi?
Oni koji putuju zrakoplovom znaju da je potrebno napraviti check in, imati valjanu zrakoplovnu kartu na kojoj su podaci o putniku, letu te bar kod koji zaposlenici očitavaju prilikom ukrcavanja u zrakoplov.
Ova putnica došla je na krivo mjesto za ukrcaj, a kada je zaposlenik pokušao skenirati njezinu kartu, nije se čuo uobičajeni "biip", priča stjuardesa. Djelatnik ju je ipak pustio u zrakoplov koji je na toj liniji rijetko kad popunjen. S obzirom na to da je u zrakoplovu bilo i dovoljno praznih sjedala, nije se dogodilo da je netko zatražio putnicu da ustane s njegova mjesta.
Tako je sasvim slučajno otkriveno da je žena u krivom zrakoplovu, kada je upitala stižu li uskoro. Avioprijevoznička tvrtka ponudila joj je povratni let za New York, čime je putnica bila zadovoljna.
>>Znanstveno-fantastične brzine: Beč – Bratislava za osam minuta
>>Ovo je 6 stvari koje vam kabinsko osoblje nikada neće reći kada ste u avionu
Pa dobro i što sad? Događa se i pametnima.