Arnold Schwarzenegger novo je lice brenda PARKSIDE. Glumac će na TV-u, društvenim mrežama i drugim kanalima motivirati kupce riječima „Ti to možeš!“ te će dijeliti svoje tajne uspjeha u reklamama za brend PARKSIDE. Gledatelji tako mogu doživjeti legendarne trenutke iz njegove karijere prikazane kroz PARKSIDE- ov svijet u kojem je glumac sam svoj majstor. Arnold Schwarzenegger promiče PARKSIDE te vas inspirira da uzmete stvari u svoje ruke i prati vas na putu do uspjeha. Naravno, uz pravu dozu humora i samoironije.
Schwarzenegger i PARKSIDE: to je prava kombinacija.
Christoph Pohl, direktor Nabave u Lidlu International, objašnjava: „Zahvaljujući kontinuiranom višegodišnjem razvoju, PARKSIDE je postao brend koji je zahvaljujući izvrsnoj kvaliteti, nenadmašnom omjeru cijene i kvalitete, vrhunskom asortimanu i atraktivnom dizajnu već osvojio brojne kupce. U Arnoldu Schwarzeneggeru pronašli smo nekoga tko utjelovljuje mnoge naše vrijednosti. PARKSIDE je za sve one koji stvari uzimaju u svoje ruke. Želimo potaknuti ljude da vjeruju u svoje sposobnosti. Arnold Schwarzenegger je čovjek od akcije, autentičan, orijentiran na cilj i prizeman. Ponosni smo što je sada dio tima PARKSIDE.“
Budi sam svoj majstor za sve - za to se zalaže PARKSIDE. Brend je posebno namijenjen svima onima koji vlastitim snagama vole popravljati, graditi i vrtlariti. Asortiman alata, vrtlarske opreme i pribora dostupan je u Hrvatskoj u Lidlu i Kauflandu.
Arnold Schwarzenegger poznaje alat. Nekada je radio kao zidar, a bavi se i bodibildingom. Upravo je zato ova suradnja prava stvar za njega. Kako i sam naglašava: „Moj stav je uvijek – ti to možeš. Moraš vjerovati u sebe, zato sam ja PARKSIDER."