Kampanja Hrvatske turističke zajednice pod imenom “Visit Croatia. Share Croatia”, koja je našu zemlju proteklih dana preko brojnih europskih i svjetskih portala i društvenih mreža približila potencijalnim turistima, uskoro će kulminirati posebnom web stranicom www.ShareCroatia.hr.
Ovogodišnja promotivna priča, koja se odvija kako u virtualnom, online svijetu, tako i offline, temelji se na ideji dijeljenja doživljaja samih gostiju, a sve će fotografije, selfiji i videouraci biti povezani upravo preko posebnog weba koji smo spomenuli.
Uvjet je da budu označeni hashtagom #LoveCroatia i #ShareCroatia.
Kampanju je osmislila agencija BBDO iz Zagreba, a za turiste koji se uključe priprema se i nagradna igra čije detalje, kao ni datum lansiranja novog weba, iz HTZ-a još ne otkrivaju.
Inače, i aktualni spot Hrvatske turističke zajednice, koji se uvelike vrti, počiva na doživljajima i ‘zapisima’ samih turista. Potencijalni promotori hrvatskog turizma je tako svih 12 milijuna gostiju.
U Hrvatskoj turističkoj zajednici, koja za cjelokupnu internetsku promociju u ovoj godini troši 32 milijuna kuna, 70 posto više novca nego lani, vjeruju u veliki doseg online kampanje. Inače, HTZ je bitno povećao svotu i za offline promociju.
Za klasično oglašavanje u najvažnijim globalnim i europskim tiskovinama i elektroničkim medijima, od travnja pa sve do listopada, namijenjeno je 55 milijuna kuna, odnosno 82 posto više nego u 2013.
>>'Hrvatska izgleda kao da je ispala iz Disneyeve bajke. Morate se tu okupati!'
>>Ovaj 'pogled' iz Hrvatske je među 10 najboljih na svijetu!