Glumac John Malkovich ipak ne promovira novi film, nego je udružio snage s Pirellijem u sklopu modno-dizajnerskog projekta P Zero te kreirao prvu mušku capsule-kolekciju cipela koja se nadovezuje na njegovu drugu vlastitu kolekciju Technobohemian lansiranu prije tri godine. Linija obuhvaća dva modela - "boholacchino" i "bohosneaker".
Prvi je model sofisticiraniji te s gumenim detaljima, a drugi je sportska varijanta u traper izdanju. Oba modela prepoznatljiva su po žutoj boji na potplatima, Pirellijevu zaštitnom znaku. Tenisice iznose od 1300 do 3600 kuna i već se nalaze u prodaji u Milanu, u Pirellijevoj flagship trgovini, a u svibnju će se moći kupiti diljem svijeta.
- U kreiranju kolekcija inspiraciju sam pronašao u boemu novog doba. Mislio sam da je potrebno 'nadograditi' lik boema, ali ne na tradicionalan način, nego tako da sudjeluje u tehnološkom svijetu u kakvom danas živimo - rekao je Malkovich, koji je 2002. godine osnovao brend Mrs. Mudd. Otkud opsesija riječju boho, glumac je otkrio kad je izdao drugu kolekciju Technobohemian - tu je riječ prvi put pročitao u neobjavljenoj talijanskoj noveli te se, uz dopuštenje autora, obvezao da će je dobro iskoristiti.
No Malkovichu je ovo i druga suradnja s Pirellijem. S Naomi Campbell američki se glumac 2005. godine pojavio u kratkom reklamnom spotu "The Call" koji je režirao Antoine Fuqua.