Škola počinje za nekoliko dana, nervozni prvašići žele prelistati svoje udžbenike, naručene prije dva i pol mjeseca, roditelji su ih davno platili, no knjižara je dosad isporučila samo – ispriku i obećanje. Upravo je taj scenarij još jučer proživljavala obitelj Braovac iz Zagreba koja je u Profil Mozaiku u lipnju naručila i internetom platila tri kompleta knjiga: dva za blizance prvašiće i jedan za sina koji kreće u peti razred.
Čekaju – omote
– Telefonom ih je nemoguće dobiti, ili se nitko ne javlja ili je linija zauzeta. No, na prilično ljutiti mail ipak su odvratili svojim, nakon nekoliko sati. No, ni tad problem nije riješen – nezadovoljna je Katarina Braovac unaprijed plaćenom uslugom. Jer, umjesto knjiga, uz ispriku, stiglo je tek obećanje da će narudžba ovog tjedna stići na kućnu adresu. Poduzetni roditelji uputili su se na kraju i u obližnje Profilovo skladište u Bužanovoj, gdje su im priopćili neobičan razlog kašnjenja: od dobavljača još čekaju omote za komplet, koje su također naručili, pa isporuka – stoji.
– Razlog se čini logičan, no zašto njihov problem s dobavljačem treba postati naš problem?! Najviše nas ljuti što nisu poslali nikakvu informaciju, mail ili obavijest i javili su se tek nakon naših akcija – revoltirana je K. Braovac koja je za tri školarca Profil Mozaik kreditirala pozamašnim iznosom. Jer, princip plaćanja unaprijed i ostavljanje pologa nije ništa drugo do kreditiranje isporučitelja. A za takvo poslovanje kupci očekuju barem pristojnu uslugu. Fer poslovanjem ne može se nazvati niti isporuka nepotpuna kompleta za narudžbu uz polog od 200 kn. To je primjer druge obitelji koja je, također u Profilu dobila komplet, ali nekompletan – bez engleskog jezika i likovne mape. I bez objašnjenja zašto nedostaju.
Bez komentara
U svoju obranu, u maloprodajnom lancu Profil Mozaiku kažu da su u prošla dva mjeseca putem predbilježbi ukupno isporučili 11.470 paketa koji prosječno sadrže po 20 udžbenika različitih izdavačkih kuća, što je ukupno 229.400 knjiga, uz mali i uobičajen broj reklamacija.
– Zabilježili smo i kašnjenje udžbenika pojedinih izdavača zbog čega se u pojedinim slučajevima može dogoditi i manje kašnjenje isporuke manjeg broja paketa – kažu, no politiku manjkave usluge za plaćanje unaprijed – ne komentiraju.
Sa jednim drugim dobavljačem imali samo isti problem . Isporuka i prvi odgovor na naše mailove i pozive došao je tek kada smo sve prijavili inspektoratu. Ove godine su korektni u javljanju ali knjiga još nije . Vidjet ćemo ....