Psiholozi sa Sveučilišta Reading otkrili su da jednogodišnjaci koji redovito gledaju fotografije voća i povrća pokazuju puno više entuzijazma kada ih trebaju jesti - na radost svojih roditelja.
Tijekom studije roditelji su svojoj djeci pokazali slikovnice s dvije vrste voća i dvije vrste povrća. Od te četiri vrste, dvije vrste su već otprije bile poznate djeci, poput mrkve ili grožđa dok druge dvije vrste - radič i borovnice - dotad nisu imali prilike ni vidjeti niti jesti.
Spomenute slikovnice roditelji su djeci pokazivali sljedeća dva tjedna. Po isteku tog roka djeci su ponuđene sve četiri vrste povrća - dvije iz slikovnice i dvije vrste koje to nisu - te tanjur voća po istoj formuli. Djeca su pokazivala puno veći interes za konzumaciju voća i povrća koje dotad nisu probala, ali su ih vidjela u slikovnici.
- Vjerujemo da pokazivanje fotografija voća i povrća kod djece može povećati njihovu želju da ih kušaju. U budućnosti ćemo testirati u kojoj mjeri slikovnice i ilustrirane knjige mogu pomoći roditeljima da privole djecu na nove vrste hrane koju dotad nisu kušala - izjavila je autorica studije dr. Carmel Houston-Price.