Već smo se navikli na polurazgolićene ljepotice u kampanjama, pa tako ni Stuart Weitzman za svoju jesensku kolekciju cipela inspiriranu šezdesetima i sedamdesetima nije odustao od tog trenda.
Njega očito ne brine puno što mu štikle nisu u prvome planu uz prekrasnu Nataliju Vodianovu za koju nitko ne bi rekao da je rodila već troje djece. Tridesetogodišnja Ruskinja bila je zaštitno lice i njegove prethodne kampanje za proljeće/ljeto, u kojoj je također bacila cipele u drugi plan.
No za razliku od svijetle proljetne kampanje, ova joj je potpuna suprotnost. Kampanju poptisuje Mario Testino, a zamišljena je tako da predstavi cipele Stuart Weitzman kao nešto što žena prvo mora obući ujutro te zadnje što skida prije spavanja.
Kampanja
Vidi li uopće itko cipele uz razgolićenu Nataliju Vodianovu?!
Nakon Mirande Kerr koja je gola pozirala samo u čizmama, Stuart Weitzman je za jesensku kampanju cipela ponovno angažirao seksi Nataliju Vodianovu
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.