Kampanja

Vidi li uopće itko cipele uz razgolićenu Nataliju Vodianovu?!

natalia vodianova
Foto: Stuart Weitzman
1/4
18.08.2012.
u 00:01

Nakon Mirande Kerr koja je gola pozirala samo u čizmama, Stuart Weitzman je za jesensku kampanju cipela ponovno angažirao seksi Nataliju Vodianovu

Već smo se navikli na polurazgolićene ljepotice u kampanjama, pa tako ni Stuart Weitzman za svoju jesensku kolekciju cipela inspiriranu šezdesetima i sedamdesetima nije odustao od tog trenda.

Njega očito ne brine puno što mu štikle nisu u prvome planu uz prekrasnu Nataliju Vodianovu za koju nitko ne bi rekao da je rodila već troje djece. Tridesetogodišnja Ruskinja bila je zaštitno lice i njegove prethodne kampanje za proljeće/ljeto, u kojoj je također bacila cipele u drugi plan.

No za razliku od svijetle proljetne kampanje, ova joj je potpuna suprotnost. Kampanju poptisuje Mario Testino, a zamišljena je tako da predstavi cipele Stuart Weitzman kao nešto što žena prvo mora obući ujutro te zadnje što skida prije spavanja.
 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije