Internetska kampanja "Dom ispunjen osmijehom" SOS Dječjeg sela Hrvatska početkom godine uspješno je privedena kraju. Cilj kampanje koja je trajala od 2. studenoga 2010. do 2. siječnja 2011. godine bio je prikupiti novac namijenjen za godišnje režijske troškove jedne SOS kuće u vrijednosti od 35.000 kuna. Tijekom dva mjeseca kampanje prikupljena su ne samo planirana sredstva, negoi više od toga: pokriveni su godišnji troškovi za tri kuće u SOS Dječjim selima za 2010. godinu!
Kampanja je bila interaktivno prezentirana na portalu SOS Dječjeg sela Hrvatska te na Facebooku i Twitteru, a podržale su je brojne tvrtke i mediji.
- Svako dijete treba imati pravo na sretno djetinjstvo u brižnom domu i obitelji. SOS Dječja sela se brinu omogućiti djeci bez roditelja sretno djetinjstvo i dom ispunjen osmijehom. Želimo pokazati koliko je za djecu važno da imaju dom ispunjen srećom. Kampanja Dom ispunjen osmijehom širi poruku da mi i naši prijatelji dajemo sve od sebe da osiguramo bolju budućnost, sretan dom i mirno djetinjstvo za svu djecu - naglasila je Branka Mihaljinec, koordinatorica za odnose s javnošću SOS Dječjeg sela.
SOS Dječje selo Hrvatska od 1992. godine zbrinjava djecu bez roditelja i roditeljske skrbi te im pruža ljubav i sigurnost u obiteljskom okruženju, trajan dom i obrazovanje za sretno i mirno djetinjstvo. Svako dijete željno je ljubavi, pažnje i prihvaćanja, a već osamnaestu godinu SOS Dječje selo to im uspješno i pruža. Udruga je aktivna na polju dječjih prava te svojim radom u potpunosti posvećena potrebama i problemima djece.