U godinu dana koliko postoji, e-poslovnica Zagrebačke banke imala je promet od 32.000 klijenata. Toliko je korisnika internetskog bankarstva iskoristilo izravan pristup bankarima, savjetovanje, ugovaranje i realiziranje transakcija bez fizičkog odlaska u banku. Time se popela među prvih 20 poslovnica u Hrvatskoj po posjećenosti. Broj aktivnih korisnika internetskog bankarstva u Hrvatskoj lani je činio 18 posto ukupmog broja klijenata, a u Zabi se popeo na 24 posto.
Čak polovica kontakata odnosi se na konverzaciju „chatom“, 22 posto telefonom, a 16 posto e-mailom, dok se samo dva posto klijenata odlučilo na video kontakt. Iako je dostupna 24 sata dnevno, najviše je posjećena oko podne i između 16 i 18 sati. Teme su mahom vezane uz transakcije, servise, kartice i kredite.
Članica uprave Zabe Daniela Roguljić Novak napomenula je da se čak 64 posto hrvatskog stanovništva starijeg od 15 godina služi internetom, a kad je posrijedi dobna struktura klijenata e-poslovnice 55 posto ih je staro između 35 i 54 godine, 15 posto između 55 i 64, a pet posto je starije od 65 godina. Deset posto e-klijenata mlađe je od 24 godine, a 20 posto ih je staro od 25 do 34 godine. Neki od njih ovako su poslovali na putovanjima i uspostavljali kontakte iz Južne Afrike, Omana, Australije, Meksika i Jamajke...
>> Mladim inovatorima milijun kuna za razvoj poslovnih ideja koje obećavaju