Ovu stvar ste zasigurno primijetili kada ste išli u trgovinu - kolica za kupnju gotovo su uvijek nagnuta tako da im je prednji vrh viši od kraja do ručki kolica. Ovo zapravo nije slučajnost, već ima konkretan razlog zašto je to tako, piše Tehnical Tips.
Iza kosog nagiba u košarici krije se suptilan trik kojim se želi potaknuti kupce da stave više proizvoda u kolica, čime kupuju više i u konačnici povećavaju prodaju.
VEZANI ČLANCI:
Kosi nagib utječe na kupovno ponašanje kupaca kroz ovaj učinak: Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući ravno naprijed ili u stranu. Zbog nagiba kolica, proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mjestu.
Zbog ovog učinka proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili se čine znatno manji. A gledano naprijed, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim.
Dakle, ako je košarica još uvijek relativno prazna, može se dati dojam da kupcu treba još proizvoda da napuni kolica i tako postigne osjećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija u konačnici navodi kupce da kupe više proizvoda nego što su prvotno planirali.
Ženski znak na WC-u nije haljina, kao što većina misli: Evo što to zapravo predstavlja!