PUTOVATI SA STILOM

Luksuz koji imamo još uvijek ne znamo dobro predstaviti, a ni prodati

27.06.2011.Rovinj - Novi hotel Lone s pet zvijezdica otvoren je za goste. Photo: Dusko Marusic/PIXSELL
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
1/3
21.08.2014.
u 14:27

Prestižni portal Billionare.com donosi priču o istarskom biseru Rovinju, kao 
potencijalnoj destinaciji za goste dubokog džepa te ga svrstava uz bok Saint-Tropezu 60-ih godina 20. stoljeća

Zamišljate li kristalno čisto more, romantični zalazak sunca, dobre zabave i odlično smiješan koktel... Želite li danas doživjeti atmosferu kakva je 50-ih i 60-ih godina vladala na francuskoj rivijeri? Ako ste pomislili da je takvo što nestalo, u krivu ste. U najmanju ruku takav, ako ne i bolji odmor, na dohvat je ruke – u Istri. Tomislav Popović, predsjednik uprave Maistre, jedne od vodećih hotelskih grupacija i pionira luksuznog hotelijerstva, objašnjava kako su se vremena u Hrvatskoj, a posebno u Istri, promijenila. Za portal Billioner.com objasnio je kako na poluotoku na sjevernom dijelu Jadrana, nadomak Italije, gdje žive radišni ljudi, ni za vrijeme rata nije prestalo ulaganje u turizam i njegov razvoj. Dok su se u ostatku Europe koncentrirali na masovni turizam i jeftine letove, hrvatska obala je u velikoj mjeri ostaje netaknuta. Sjajna arhitektura, stoljetne borove šume i netaknute plaže Istru su učinile poželjnom destinacijom.

– Gosti koji dolaze ovamo dožive Toskanu ili Saint-Tropez kakav je bio prije 40 godina, a na relativno malom prostoru – kaže Popović.

– Nije lako napraviti promjenu u pristupu turizmu kakav smo nekad imali u Hrvatskoj kada je ponuda bila na razini dviju zvjezdica. Luksuzno tržište kakvo ovdje imamo neiskorišteno je – objašnjava Popović.

Maistra prednjači u broju luksuznih hotela s pet zvjezdica. Hoteli Monte Mulini i Lone u Rovinju najveća su greenfield investicija u hrvatskom turizmu posljednje desetljeće. Monte Mulini, sa svojih 99 soba i apartmana, hotel je 'od kalibra' za goste koji znaju cijeniti dobar stil, vrhunski restoran, vinski sef... Istovremeno, Lone je suvremeno dizajniran hotel, posve hrvatski proizvod, od arhitekture do interijera – prvi hrvatski brend Design Hotel.

– Potreban je sadržaj koji će gosta 'izvesti' iz hotela. Destinacija je razlog zbog koje će se gost vratiti, a hotel tek mjesto na kojem mu je bilo ugodno. Gosti trebaju znati kamo idu i što im se nudi. Nijemci i Talijani dobro su informirani, a dovoljno smo im blizu da dođu i uvjere se, no što s gostima iz ostatka svijeta koji nas jedva i nađu na karti i ne razlikuju od Bugarske i Rumunjske – kaže prvi čovjek Maistre podsjećajući na neiskorištene resurse poput uvjeta za jedrenje i aktivnosti na otvorenom, gurmansku ponuda, unutrašnjost...

Komentara 2

Avatar Glina74
Glina74
17:42 21.08.2014.

kako pogledaüš ovi nam prodaju BALKAN ŠIK kao pred 40 godina i to im je dokaz da još uvjek žive u JUGI i da nam dalje prodaju BALKAN šik

Avatar Glina74
Glina74
17:46 21.08.2014.

bez da pravim reklamu pogledajte što amerikanci u FLORIDI samo u privatnima kućama nama nude za 600 dolara za tjeda dana .nesmijem napisati adresu gdje se to može pogledati ali ferienhaus se nude po floridi bili bi u hrvatskoj sa 6 zvijezdica

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije