Zamišljate li kristalno čisto more, romantični zalazak sunca, dobre zabave i odlično smiješan koktel... Želite li danas doživjeti atmosferu kakva je 50-ih i 60-ih godina vladala na francuskoj rivijeri? Ako ste pomislili da je takvo što nestalo, u krivu ste. U najmanju ruku takav, ako ne i bolji odmor, na dohvat je ruke – u Istri. Tomislav Popović, predsjednik uprave Maistre, jedne od vodećih hotelskih grupacija i pionira luksuznog hotelijerstva, objašnjava kako su se vremena u Hrvatskoj, a posebno u Istri, promijenila. Za portal Billioner.com objasnio je kako na poluotoku na sjevernom dijelu Jadrana, nadomak Italije, gdje žive radišni ljudi, ni za vrijeme rata nije prestalo ulaganje u turizam i njegov razvoj. Dok su se u ostatku Europe koncentrirali na masovni turizam i jeftine letove, hrvatska obala je u velikoj mjeri ostaje netaknuta. Sjajna arhitektura, stoljetne borove šume i netaknute plaže Istru su učinile poželjnom destinacijom.
– Gosti koji dolaze ovamo dožive Toskanu ili Saint-Tropez kakav je bio prije 40 godina, a na relativno malom prostoru – kaže Popović.
– Nije lako napraviti promjenu u pristupu turizmu kakav smo nekad imali u Hrvatskoj kada je ponuda bila na razini dviju zvjezdica. Luksuzno tržište kakvo ovdje imamo neiskorišteno je – objašnjava Popović.
Maistra prednjači u broju luksuznih hotela s pet zvjezdica. Hoteli Monte Mulini i Lone u Rovinju najveća su greenfield investicija u hrvatskom turizmu posljednje desetljeće. Monte Mulini, sa svojih 99 soba i apartmana, hotel je 'od kalibra' za goste koji znaju cijeniti dobar stil, vrhunski restoran, vinski sef... Istovremeno, Lone je suvremeno dizajniran hotel, posve hrvatski proizvod, od arhitekture do interijera – prvi hrvatski brend Design Hotel.
– Potreban je sadržaj koji će gosta 'izvesti' iz hotela. Destinacija je razlog zbog koje će se gost vratiti, a hotel tek mjesto na kojem mu je bilo ugodno. Gosti trebaju znati kamo idu i što im se nudi. Nijemci i Talijani dobro su informirani, a dovoljno smo im blizu da dođu i uvjere se, no što s gostima iz ostatka svijeta koji nas jedva i nađu na karti i ne razlikuju od Bugarske i Rumunjske – kaže prvi čovjek Maistre podsjećajući na neiskorištene resurse poput uvjeta za jedrenje i aktivnosti na otvorenom, gurmansku ponuda, unutrašnjost...
kako pogledaüš ovi nam prodaju BALKAN ŠIK kao pred 40 godina i to im je dokaz da još uvjek žive u JUGI i da nam dalje prodaju BALKAN šik