Žene šarmiraju bolje od muškaraca i time se mogu bolje okoristiti u poslu, pokazala je studija sveučilišta u Kaliforniji i Škole ekonomije u Londonu.
Iako je flert zapravo samopouzdanje i odlučnost koje iskazujemo verbalno i neverbalno prema drugima, kao takav ne bi smio prelaziti granice ukusa i društvene "privlačnosti" te aludirati na seks. Djelotvorniji je u interakciji žena prema muškarcima i zato se još naziva "ženski šarm".
U istraživanju su se i žene i muškarci našli u ulozi prodavača automobila, ali jedna je grupa zamoljena da se ponašaju profesionalno i službeno, dok je drugoj dana sloboda da se klijenta obori s nogu - "šarmom".
Žene koje su nastupile samopouzdano, ali toplo i prijateljski, imale su više uspjeha nego one koje su nastupile službeno. Kod muškaraca su rezultati bili sasvim obrnuti.
- Zbog čega ne bismo iskoristili svoju prednost na njihovu štetu - pita se Catherine Hakim, autorica brojnih poslovnih priručnika koja smatra da bi žene trebale masimalno iskoristiti svoj erotski kapital u poslovnom svijetu.
Feministice pak tvrde da poslovnim ženama šteti takav pristup, piše Daily Mail.