Hippy Garden, na vrlo tradicionalan način prikazuje kolekciju „Simply Woman“.
Kolekcija obiluje dugim haljinama izrađenim od materijala koji iz ženske siluete izvlači ono najljepše, a lepršave resice i čipka u pastelnim bojama pudera i zemljanim tonovima upotpunjuju doživljaj decentne elegancije. Kreacije odlikuju nježni i smireni, ali upadljivi detalji, a sve zajedno ocrtava snažan rukopis i razrađenost do zadnjeg detalja. Povodom prikazivanja nove kolekcije snimljena je i kampanja.
Kampanja je snimana na pitoresknim lokacijama općine Krašić koje su poslužile kao idealno romantično okruženje, dok je crkva Svetog Mihovila i Ane pridonijela dramatičnosti cijele kolekcije. Snimljena kampanja je rezultat fascinacije društvenim fenomenom identiteta, njegove korelacije nezaobilaznom tradicijom na koju se nadovezuje suvremena modna, vrlo privlačna estetika romantizma.
Uvod je to u priču koju nam je za nadolazeću sezonu priredio Hippy Garden, a koja će se nastaviti na velikoj reviji zakazanoj u petak, 13.svibnja.
Najavljena revija ovog će puta imati i poseban element iznenađenja. Uzvanici će osim uživanja u prekrasnim modelima prisustvovati i ekskluzivnoj prezentaciji projekta osmišljenog pod paskom kreativne Đurđice Vorkapić.
>>Lucija Slivar novo je zaštitno lice Hippy Gardena
>>Na modnu reviju Hippy Gardena 'ušetao' bijeli konj
lijepa dama