Graz i Trst godinama su bili modne meke brojnim Zagrepčankama koje su pratile modne trendove, no hrvatska metropola polako postaje odredište koje modu – diktira.
Najnoviji je primjer trgovina modnog brenda Dioralop, otvorena u Staroj Vlaškoj.
Andreja Bistričić i Maja Merlić osmislile su unutarnje uređenje dućana
Andreja Bistričić i Maja Merlić osvojile su i Annu Wintour, zloglasnu urednicu Voguea, a Zagrebu, osim mode, nude i jedinstvenu galeriju.
Svlaatchi galerija
Kao velike ljubiteljice umjetnosti sjetile smo se, dok smo radile kabinu za presvlačenje, da bismo htjele jednom mjesečno u njoj izložiti rad nama dragog umjetnika. Tako je, kaže Andreja, nastala Svlaatchi galerija u kojoj se, dok isprobavate odjeću, možete intimno stopiti sa slikom, fotografijom, instalacijom, a trenutačno je to rad fotografkinje Sanje Bistričić.
Svlaatchi galerija u kojoj, dok isprobavate odjeću, uživate u umjetnosti
– Ideja vodilja bila nam je ponuditi Zagrebu nešto novo, unijeti dašak Berlina, čak i Beograda pa smo prostor uredile industrijskim dizajnom koji pristaje uz naš rad – objasnila je Maja koja je izradila nacrte za police i štendere.
Dioralop potpisuje uređenje prostora, a namještaj je izradio dvojac “Dva, tri” iza kojeg stoje produkt-dizajneri Ivan Filković i Igor Mrakužić.
Vodovodne cijevi kao štenderi obojene u crno, drvo i simpatične lampe savršena su kulisa kolekciji za proljeće i ljeto 2014.
Masovnoj ponudi trgovačkih centara usprotivila se i Igrajna Vargek, vlasnica concept storea Iggy u Varšavskoj.
Unikatni proizvodi
– Ljudi sve više gledaju i cijene kvalitetu te dobre materijale, ali traže i dobre cijene pa smo pronašli kompromis – kaže Igrajna, čiji je dućan pravi mali poligon za niz domaćih dizajnera poput Sonje Lamut, Borše, Roberta Severa i drugih, a velik interes kupaca proširio je i proizvodnju vlastita modnog brenda.
Igrajna Vargek često poziva kupce i prijatelje na čaj i druženje, a prolaznike uveseljava cvijećem na vratima trgovine
Iggy prodaje unikatnu odjeću koja zapravo čini interijer koji je šaren, veseo i stalno se mijenja, a vlasnica kupce i prijatelje poziva na čaj i druženje te osvaja slučajne prolaznike veselo urešenim izlozima na koje ispisuje poruke i dan im uljepša teglicama cvijeća na ulazu u trgovinu.
Trendove je željela postavljati, a ne pratiti i Andrea Ercegović, vlasnica Vešmašine na Opatovini.
Vešmašina ima sve komade zbog kojih bismo inače morali u inozemstvo
– Jednostavan prostor, siva podloga i metalne konstrukcije pravi su izlog za odjeću i obuću, a stalno se nadograđuje – kaže Andrea, koja je u Hrvatsku dovela vrhunske brendove poput Wildfoxa, Miiste, Unifa, uz posebnu suradnju s Linkom by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš.
Vešmašina ima i odličnu web-stranicu koja omogućava kupnju i svima izvan Zagreba.
>>Pistom crnom poput mraka marširali modni prinčevi u suknji
>>Pariz, London, Zagreb - dašak svjetskih trendova u metropoli
"Polaroid"!?!?!