Tek nekoliko mjeseci nakon što je bivši kraljevski par dogovorio partnerstvo od čak 100 milijuna funti s jednom od najvećih streaming usluga – Netflixom, princ Harry i supruga Meghan Markle imaju još jedan poslovni novitet. Naime, par će producirati i voditi vlastitu podcast emisiju u sklopu svoje novoosnovane zaklade Archewell, i to na drugom streaming servisu koji je osvojio svijet – Spotifyu. Par će, kako se doznaje, početi s blagdanskom emisijom koja će podignuti raspoloženje publike diljem svijeta. Iako još nije poznata vrijednost potpisanog ugovora sa Spotifyem, streaming servis je u svibnju potpisao ugovor s američkim komičarom Joeom Roganom u vrijednosti od 75 milijuna funti, stoga mnogi špekuliraju da se, kao i s Netflixom, radi o troznamenkastom milijunskom ugovoru.
U utorak je na streaming servisu objavljen i trailer za Archewell Audio, popraćen kratkim opisom podcasta. Na samom početku zaigrano u duetu kažu: “Bok ljudi, ja sam Harry...” “A ja sam Meghan”, te Meghan potom nastavi: “Jedna od mnogih stvari o kojima uvijek razgovaram sa suprugom jest susretanje ljudi i slušanje njihovih priča. I koja god bila priča, obično vam omogući razumijevanje njihove situacije, a u isto vrijeme vas podsjeća na neku vašu priču.” “A to je upravo ono oko čega se vrti ovaj projekt”, nadoveže se Harry. Najavljujući blagdanski specijal koji će biti dostupan kasnije ovog mjeseca, prisjetili su se teške godine te zašto je važno približiti se pričama drugih ljudi.
Međutim, njihov novi projekt nije dočekan toliko entuzijastično koliko su očekivali. Mnogi su se po objavi trailera počeli zezati s činjenicom da su otišli iz Velike Britanije i kraljevske obitelji “u velikoj želji za privatnošću”, a sada se mjesec za mjesecom sami stavljaju u središte najveće pozornosti. “Žudjeli su za jednostavnim i anonimnim životnim užicima poput pokretanja novog javno objavljenog podcasta i promotivne nacionalne turneje”, “Zar nisu otišli iz Velike Britanije kako bi pobjegli od javnosti?”, “I sada Meghan i Harry imaju ugovor sa Spotifyem. Naravno da imaju”, pišu korisnici diljem svijeta. Ovakve reakcije dolaze nakon što se par javno uključio u američke predsjedničke izbore, najavio knjigu te se više puta javljao uživo iz svog doma kako bi komentirao aktualnosti u svijetu. A čini se da njihov biznis tek počinje.