Stručnjak za digitalne medije i vlasnik labela Basic & Rough Mirko Burazer jedan je od prvih ljudi u Hrvatskoj koji su se počeli baviti izvozom glazbe, odnosno pomoći glazbenicima da se probiju na inozemno tržište. Budući da Hrvatska još nema music expert office odnosno institucije koje su zadužene za plasiranje glazbe na strano tržište, Mirko je sam odlučio pokrenuti inicijativu prije godinu dana kada je živio u Pragu te je za vrijeme lockdowna skupio brojne kontakte.
- Ideju sam dobio zahvaljujući bendu Ischariotzcky s kojim sam radio, a po čijoj je pjesmi i moj label dobio ime. Kako pjevaju na engleskom, i moj su najdraži bend, činilo mi se da je šteta da ih se više ne sluša i vani- objasnio je Mirko za portal glazba.hr.
Glazbu šalje svojim kontaktima koji ju ako im se svidi uvrste na svoj program ili playlistu,a jedan od ljudi s kojima surađuje je i Eric Alper, publicist koji je radio s Davidom Bowiejem i Ringom Starrom, a posebno su mu se svidjeli Jonathani i Je Veux.
-U Hrvatskoj se svi znaju. Umreženi su, dok, kad ideš prema inozemstvu, osobne veze ti ne pomažu. Ništa ne ide po automatizmu, nego pjesme i glazbenici doista moraju biti interesantni- dodaje Mirko, a glazbu primarno glazbu plasira na streaming servis Spotify na kojem jako dobro prolaze Fran Vasilić i Svemirka.
-Honorari za ovu vrstu posla obično se daju za mjesec dana, iako ja uložim i više vremena jer mi je stalo do projekata i jer vjerujem da će ovakva vrsta promocije s vremenom postajati sve važnija. Gledam to dugoročno, smatram da će novac već jednom doći.
Kako kaže ne želi istovremeno raditi veliki broj projekata već one koje ima želi odraditi kvalitetno te smatra kako je pronašao jako dobru granu koja još nije razvijena u glazbenoj industriji.
-Nadam se da će se stvar dobro razvijati. Vidjet ćemo u kojem će smjeru sve ići, no mislim da nema razloga za brigu sve dok imamo kvalitetne pjesme i upornost. Upravo je upornost, po meni, ključna u ovome poslu- zaključuje Mirko.
VIDEO Pogledajte kako je bilo na komemoraciji Akiju Rahimovskom
Bravo