jolie petite

Moda Ljupke Gojić-Mikić nastaje na čak tri kontinenta!

jolie petite
Jolie Petite
07.04.2012.
u 08:00

– Svake sezone ambicije nam rastu, jer želimo stvoriti cijeli mali Jolie Petite svijet koji ne uključuje samo pret-a-porter odjeću nego brojne druge linije i projekte. Ove smo se sezone osobito posvetili konkretnim odjevnim komadima.

Lutkica aplicirana na odjeću koja je i sama modno odjevena, zaštitni je znak brenda Jolie Petite kojega je osmislila Ljupka Gojić-Mikić, a koji je za samo nekoliko godina postao popularan jer je poseban i odmah prepoznatljiv! Čak mu ni bezobrazne kopije ne mogu naškoditi. Modeli nisu nametljivo infantilni iako im je zaštitni znak lutka.

Od jutra do mraka

U kolekciji za ovo proljeće i ljeto, čije je zaštitno lice kampanje Sanela Seferagić, upadljiv je lagani ljetni kaputić. Točkast je. Tu je i “baby” prozračna ljetna haljinica s DNK-om košulje. Kolekcija je jednostavna i urbana.

– Svake sezone ambicije nam rastu, jer želimo stvoriti cijeli mali Jolie Petite svijet koji ne uključuje samo pret-a-porter odjeću nego brojne druge linije i projekte. Ove smo se sezone osobito posvetili konkretnim odjevnim komadima kako bismo kompletirali garderobu naših kupaca. Od pamučnih majica, do haljinica koje mogu funkcionirati od jutra do mraka, a koje promoviraju našu filozofiju. Ona nije fokusirana na “trend trenutka” već budi razne stilske smjerove koji nas uvijek iznova inspiriraju – kaže Ljupka Gojić-Mikić.

Uz pomoć iPhona, vibera...

Jolie ima i službenu stranicu na Facebooku. Trenutačno broji više od 27.000 članova. Tako ih je puno jer osnivači brenda inzistiraju na neposrednoj komunikaciji s kupcima.

– Image fotografije i kolekciju prvo predstavljamo na službenoj Facebook stranici, a tek onda sve ide u medije za širu javnost – kaže PR Grgo Zečić. Iznimno su važni baš ti prvi komentari članova. Pozorno se prati što misle, u čemu najviše uživaju. Fascinantno je, kažu, čuti mišljenja iz Zagreba, New Yorka, Pariza, Tokija. Pitaju mogu li model dobiti u drugoj boji, hoće li ga dizajnirati i za djecu... Postavljaju se konstruktivna pitanja na koja odmah dobiju odgovor.

Tim nesvakidašnje funkcionira jer Ljupka je u Hirošimi, Ljupkin brat Dado, direktor Jolie Petitea, je u Zagrebu, a Zečić u New Yorku. Tako brend nastaje na čak tri kontinenta!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije