Honorarni posao im donosi milijune

Modni dizajn kao recept slavnih da budu još bogatiji

Celebs attend Amfar Inspiration Gala - New YorkU.S actress Sarah Jessica Parker attends The Amfar Inspiration Gala at the Plaza Hotel in New York, NY on June 10, 2014.Charles Guerin Photo: Press Association/PIXSELL
Foto: Press Association/Pixsell
1/4
16.01.2017.
u 12:43

Dok većina celebrityja svoje ime u svijetu mode daje zbog reklame, neki su postali dizajneri komada za koje biste “ubili” da ih imate

Objavom da pokreće vlastitu liniju odjeće Bella Hadid se preko noći od Instagram modne princeze prometnula u modnu dizajnericu. Dvadesetogodišnjakinja koja je prošle godine nosila svoju prvu reviju za Victoria’s Secret i potpisala ugovor s Diorom za kozmetiku, dodala je tako novi posao u životopis. Dizajnirat će kolekciju nakita i odjeće za marku Chrome Hearts, koja je u vlasništvu roditelja njezine najbolje prijateljice Jesse Jo Stark.

Uspješni parovi sestara

Stala je tako uz bok svojoj sestri Gigi Hadid koja je u rujnu lansirala modnu kolekciju Tommy X za slavni brend Tommy Hilfiger. Ove dvije sestre samo su posljednje u nizu slavnih koji su pokrenuli vlastitu liniju odjeće.

Penélope i Mónica Cruz udružile su snage te kreirale liniju odjeće za Mango, a kolekcija je bila bazirana na vintage komadima iz njihovih ormara i inspirirana odjećom s crvenog tepiha.

No možda je najpoznatiji sestrinsko-dizajnerski par onaj koji čine blizanke Mary-Kate i Ashley Olsen. Još su kao bebe bile televizijske zvijezde u seriji “Puna kuća”, a poslije su se prebacile na dizajn. Nakon što su osvojile masovno tržište linijom dječje odjeće koja se prodavala u lancima robnih kuća Walmart, usredotočile su se na visoku modu.

Stvorile su brend Row koji je prvi predstavljen na Tjednu mode u New Yorku, a slijedili su Elizabeth and James i Olsenboye. Među njihovim obožavateljicama su Heidi Klum, Jessica Simpson i modna ikona Sarah Jessica Parker. Sestre su se obogatile i njihovo je modno carstvo procijenjeno na milijardu dolara.

Mega popularna Rihanna udružila se prošle godine s brendom Puma kao kreativna direktorica koja će dizajnirati i klasične stilove obuće Puma prilagoditi i dati im nove ideje za nove generacije.

I dok većina celebrityja daje svoje ime modnim linijama kao oblik oglašavanja, neki od njih su stvorili modne linije koje su kvalitetne i postali dizajneri čiji su komadi oni za koje biste “ubili” da ih imate u ormaru.

Jedna od njih je Victoria Beckham. Njezine sofisticirane haljine ravnih linija, elegantnog kroja i do pola lista donijele su joj pohvale modnog svijeta, a omiljene su i među slavnima poput Kate Winslet, Kim Kardashian i Gisele Bündchen. Brend Victoria Beckham jednostavno je chic te je na njemu izgradila svoje modno carstvo.

Još jedna bivša manje-više uspješna pjevačica postala je dizajnerica. Jessica Simpson svoje je carstvo izgradila na cipelama, a onda i torbicama i haljinama koje prodaje u prodavaonicama i online po povoljnim cijenama i to joj je donijelo dobit od - milijardu dolara! Željela je ponuditi djevojkama diljem svijeta modu koju si mogu priuštiti i izgled djevojke iz susjedstva i u tome je itekako uspjela. Proširila je ponudu na modne dodatke, a nedavno i nakit, gdje se komadi s dijamantićima mogu kupiti već od 79 dolara.

Gwen Stefani oduvijek je imala drukčiji, pomaknut i otkačen stil, a njezina strast prema modi rezultirala je linijom odjeće L.A.M.B. 2003. godine, a traje i danas. Inspirirala ju je japanska, indijska i jamajička moda, a nose je celebrityji poput Nicole Kidman i Teri Hatcher. Modna joj je linija, u kojoj su i torbe, cipele i parfemi, donijela 90 milijuna dolara.

Njezin glazbeni kolega te jedan od najmoćnijih i najuspješnijih ljudi u glazbenoj industriji, Jay Z, nije se uopće trebao okrenuti prema modi. Ali taj reper, producent i glazbeni mogul znao je da će njegovo ime rasprodati što god kreirao. Stvorio je Rocawear, brend koji se temelji na uličnom stilu i postao jedan od najpopularnijih brendova urbane odjeće. Nema što nema u kolekciji - odjeća, remeni, šeširi, donje rublje, obuća, ali i odjeća za bebe. I da, 700 milijuna dolara dobiti koja je sjela na Jay Z-jev račun.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije