Dok u Italiji vlada kriza zbog epidemije koronavirusa, jedna od najpoznatijih influencerica na svijetu, blogerica Chiara Ferragni, podrijetlom iz Milana, odlučila je pomoći oboljelima.
Naime, organizirala je crowdfunding kampanju te je uz malu pomoć svog muža, glazbenika Fedeza prikupila tri milijuna eura u jednom danu za više kreveta na intenzivnoj njezi u milanskoj bolnici San Rafaele.
Chiara je osobno donirala 100.000 eura. Sve je objavila na svom Instagram profilu. - Skupili smo više od 3 milijuna eura u 24 sata, a donacije su stizale iz cijelog svijeta, iz više od 92 zemlje. To je najveći projekt crowdfundinga u Europi. Jučer su pokrenuti i drugi slični projekti za neke bolnice u Italiji. Vjerujete li sada u 'moć dijeljenja' - napisala je Ferragni uz jednu od objava o kampanji. Projekt je pokrenula s profesorom Albertom Zangrillom, čelnim čovjekom odjela za kardiovaskularne bolesti i generalne intenzivne njege milanske bolnice. Na svom profilu objavila je link na koji svi njezini fanovi mogu kliknuti i donirati.
Konkretan doprinos
Najmanji iznos je pet eura. - Ovo je konkretan doprinos koji definitivno cijenimo i nadamo se da će postati primjer mnogima - rekao je Zangrillo i dodao: - Nastavljamo bitku, koju ćemo dobiti, protiv ove pandemije u kojoj je intenzivna njega prva crta obrane i šansa da se spase pacijenti koje je virus najviše pogodio.
U nedjelju je Ferragni objavila video na svojem Instagram profilu u kojem je upozorila ljude zamolivši ih da budu oprezni i poduzimaju sve mjere kako bi se borili protiv krize. Ferragni je ponovno naglasila da je nedostatak kreveta na intenzivnoj njezi ozbiljan problem. Inače, od nedjelje u Milanu i okolici u bolnici je završilo više od 2200 ljudi zaraženih koronavirusom.
Donirali Armani, Vuitton...
Dizajner Giorgio Armani stoga je donirao 1.25 milijuna eura bolnicama Luigi Sacco, San Rafaele i Istituto dei Tumori u Milanu, koje se sve bore protiv širenja virusa COVID-19. Taj novac bi trebao pokriti i neke troškove civilne zaštite. Bulgari, Dolce&Gabbana, Versace, LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), Kering, Alibaba, L'Oréal, Estée Lauder, Shiseido i Swarovski samo su neki od svjetski poznatih brendova koji su donirali novac za borbu protiv koronavirusa. Ipak, za Ferragni kažu da je utjecajnija i od Voguea, čiju je naslovnicu krasila, i to je bio prvi put da je neka modna blogerica bila na naslovnici modne biblije. Surađivala je s Diorom, Louisom Vuittonom, Max Marom, Chanelom, Tommyjem Hilfigerom, Mangom, Guessom...
- Moja je tajna u tome što sam uvijek bila svoja - tvrdi Chiara. Najdraži dizajner joj je Alexander McQueen, za sebe kaže da nema jedinstveni stil, nego da inspiraciju traži u stvarima koje je okružuju. Često kupuje u vintage trgovinama jer voli da krpice imaju neku priču. Fenomen Chiare Ferragni istraživali su i studenti na Harvardu, a uvrštena je i na Forbesovu listu 30 najbogatijih ljudi mlađih od 30 godina. Chiara i njezina obitelj trenutačno se nalaze u samoizolaciji, pa obično iznimno zaposlena i uvijek uređena influencerica svakodnevno objavljuje fotografije u kućnoj atmosferi. U trenirci, bez frizure uživa na suncu u dvorištu, no ne izlazi na ulice po napucima vlasti. Pokušava dići svijest Talijana da ozbiljnije shvate krizu zbog virusa i počnu se pridržavati uputa WHO-a. U isto vrijeme mora se boriti s gomilom negativnih komentara, jer neki smatraju da pretjeruje.
- Moje strpljenje ima granicu. Ovo je ozbiljna stvar. Čitava Italija je zatvorena i ljudi su u kućnim karantenama. Čitava Italija. Dosta mi je ljudi koji ovo ne shvaćaju ozbiljno - napisala je.
Italija je država članica G7, najrazvijenijih svjetskih država. Njezin BDP iznosi 2000 milijardi dolara. Može si priuštiti kreveta i opreme koliko ju je volja. Ne kažem da nije plemenito, jest... Ali... mislim, kakvi bakrači, nek država rješava probleme za koje je zadužena.