Marko Livaja najveća je zvijezda Hajduka i ponajveća zvijezda Prve HNL, no status kakav ima u Splitu, nema nijedan nogometaš lige u gradovima gdje se navija za klubove u kojima igraju. Vidi se to i po prodanim dresovima...
Naime, kad je Livaja odlučio ovog ljeta ostati u Hajduku, odmah je iz zahvalnosti krenula masovna kupovina njegovih dresova. Cijena od 529 kuna zainteresiranima nije pritom smetala.
Iako brojke prodaje dresova nisu na razini najvećih europskih i svjetskih klubova, rekordne su za hrvatske pojmove. Ukupno, ove godine Hajduk je prodao 12.000 dresova, od čega čak 3000 Livajnijih. Znači, četvrtina svih dresova prodala se zahvaljujući njemu.
Prihodi su to veći od šest milijuna kuna i ne mogu se zanemariti jer stižu direktno od navijača, ne od europskih klupskih natjecanja, ne od sponzora... nego ljudi koji su uvijek uz klub, neovisno o njegovim rezultatima.
Možda Hajduk nije prvak od 2005., ali u smislu marketinga i prihoda koje omogućava, svakako je najbolji u Hrvatskoj iz godine u godinu.
6348000 kn da budemo točniji iznosi prihod od prodaje, ali zarada je upola manja kada se naravno plati PDV i naravno troškovi izrade