Delegacija iz Istre koja je jučer u Koprivnicu stigla na potpisivanje novog ugovora s Podravkom, član uprave Istraturista Željko Kukurin, direktorica Istre D.M.C. Arlena Brozić i direktor umaškog teniskog turnira Vanja Božičković, zbog te činjenice nisu skrivali oduševljenje. Zadovoljno je djelovao i Marin Pucar, član uprave Podravke, čija će voda studena petu godinu zaredom biti “title” sponzor turnira.
- Na muci se poznaju junaci, kad je teško onda treba prepoznati budućnost i perspektivu, treba ostati uz partnere i zato nastavljamo dugogodišnju suradnju s Istraturistom, koja je započela malim komercijalnim sponzorstvom i prerasla u uspješan poslovni odnos. Unutar marketinškog budžeta pronašli smo sredstva za turnir što dokazuje da, kako bi mi Podravci rekli, još u svići ima ulja - našalio se Zadranin Pucar i istaknuo da je Podravka prošle godine s Istraturistom ostvarila više od 10 milijuna kuna prodaje.
Vrijednost potpisanog ugovora nije poznata, no Pucar je izjavio da se radi o manjem iznosu od prošlogodišnjih 400.000 eura.
Više od 300.000 eura
Nagađa se da je riječ o nešto više od 300.000 eura. Čak i da se uzme u obzir da Podravka ima velike koristi od suradnje s Istraturistom, to je ogroman novac, posebice ako se zna da turnir traje samo tjedan dana (od 26. srpnja do 1. kolovoza) i da osim turistima u Umagu, nikome previše nije zanimljiv. Za usporedbu, taj novac sedam malih koprivničkih klubova koji nose naziv prehrambene kompanije, prema podacima iz 2008. godine, jer Podravka lani zbog štednje(!) s njima nije ni potpisivala sponzorske ugovore, trošilo bi idućih 7 godina. Ne treba ni spominjati koliko djece bi prošlo kroz te klubove, koliko sportskih uspjeha bi se postiglo. Ne zaboravimo i profesionalne klubove, rukometni i nogometni, svake godine “krešu” im se sponzorstva, a djeluju cijele godine i postižu vrhunske rezultate u domaćim i europskim natjecanjima.