LICEMJERJE ILI...?

Ronaldo ne želi da pijete Coca-Colu, a evo koliko je zaradio dok ju je reklamirao

Reuters
17.06.2021.
u 19:25

U počecima karijere, dok je stvarao brend, nije odbijao ponude i reklamirao je sve koji su ponudili značajniji novac. Među njima je bila Coca-Cola.

Cristiano Ronaldo uspio je srušiti vrijednost dionica Coca-Cole za četiri milijarde američkih dolara, samo zato jer je poručio da treba piti vodu tijekom konferencije za medije, uz uklanjanje bočica ispred sebe. Samo, Portugalac je zaradio podosta novca zahvaljujući toj kompaniji...

 

U počecima karijere, dok je stvarao brend, nije odbijao ponude i reklamirao je sve koji su ponudili značajniji novac. Među njima je bila Coca-Cola. U više navrata ju je kroz prvo desetljeće ovog stoljeća reklamirao.

Konkretnije, prije Svjetskog prvenstva 2006. i zaradio je oko pola milijuna dolara. Posljednja koja se može pronaći datira iz 2008. i nije poznato je li dio ugovora iz spomenute 2006. ili je dobio novi angažman, a samim time i novac.

Reklamirao je Ronaldo i KFC, kao i brojna druga pića. Trenutno među sponzorima ima Herbalife, ali to mu donosi 12,5 milijuna dolara.

Na desetke milijuna dolara zaradio je i od drugih sponzora čiji se proizvodi ne mogu nazvati baš najzdravijima. Među njima je bilo i pivo...

Naravno, njegovi potezi iz prošlosti ne mogu negirati pozitivnu akciju iz sadašnjosti. I kao mladić je pio sokove, što su potvrdili njegovi suigrači iz Manchester Uniteda. Promijenio se, kao što se svi mijenjaju u određenim segmentima.

 

 

No podosta je licemjerno kad on kao multimilijunaš sad drži prodike, a na sponzoru koji kritizira zaradio je milijune i pomogao si doći do onoga što ima danas.

Zato, teško je reći bi li odbio Coca-Colu da ne zarađuje koliko zarađuje. Ili da dobije ponudu koja bi nadmašila sve što zarađuje u ovom trenutku...

Pozitivno u cijeloj priči jest što se otvorila rasprava. Naime, iako je nogomet aktivnost koja pozitivno utječe na zdrav život, oko njega su sponzori koji nemaju tako pozitivan utjecaj na zdravlje i život - fast food restorani, gazirana pića, razni brendovi piva, grickalice, kladionice... I nerijetko su zaštitna lica upravo nogometaši.

Komentara 19

Avatar Tombstone
Tombstone
22:37 17.06.2021.

Coca Cola nije izgubila vrijednost zbog CR nego zbog reklame u kojoj porucuje "budite manje bijeli". Time su se dodvorili doduse trenutnoj vladi USA i teroristickim organizacijama blm i antifa ali su izgubili vecinu potrosaca. Bas kao i Nike npr

BE
Berlioz
22:10 17.06.2021.

Ne može ga se nazvati licemjerom jer je prije 13 godina reklamirao proizvod koji više ne želi reklamirati. Ljudi imaju pravo promijeniti mišljenje. Stara poslovica kaže da samo mrtvaci i budale nikad ne mijenjaju mišljenje. No ako bi ikad u budućnosti ponovo reklamirao to piće, onda bi svakako bio licemjer.

OD
Ostanite_doma
22:38 17.06.2021.

Hm što reći, dobro da se probudio iz snova miliona ali upitni su njegovi motivi. Mozda ga nisu olatili koliko je trazio pa na ovaj nacin salje poruku drugim sponzorima. Ako ne poduplate iznos izgubit ce te x 10

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije