Zagrebačka posada Juraj Šebalj i Toni Klinc treći su puta za redom pobijedili na međunarodnom „3. Rallyu Novi Vinodolski 2010.“ na kojem je sudjelovalo 38 posada iz šest zemalja. Šebalju je put pobjede otvoren prvenstveno pogreškom mađarske posade Janos Szilagyi – Aliz Voros koji su sredinom drugog dana u jednu od vremenskih kontrola ušli čak četiri minute ranije što ih je sa sigurne i do tada konstantne vodeće pozicije pali na 11. mjesto. Na dionici rallya dugoj 334,13 km od čega je na devet brzinskih ispita (Bribir, Krmpote, Lukovo) otpadalo 95,45 km Mađar Szilagyi je imao najbolja vremena na sedam, dok je po jedan brzinac pripao Niki Puliću, a tek jedan i to posljednji Juri Šebalju.
Šebalj je na kraju ostvario prednost od 1:23,4 minute prednosti ispred talijanske posade Roberto Botta – Nicola Gasperoni ( Abarth Grande Punto S2000), dok je izvrsnom završnicom, usprkos nekim sitnim tehničkim problemima Niko Pulić uz iskusnog suvozača Bruna Šantića u Mitsubishiu Lanceru EVO IX stigao do pobjedničkog postolja i treće pozicije u ukupnom poretku. Za pobjednikom je zaostao 1:38,9 minuta , a sve doposljednjeg brzinca neznatnu prednost pred njim imao je Slovenac Tomislav Cilenšek kojem je na posljednjem BI Lukovo pukla guma. Mađar Szilagyi izvrsnim je vožnjama rally na kraju okončao na izvrsnoj petoj poziciji.
Pobjedu u međunarodnoj konkurenciji grupe A ostvario je Slovenac Jan Oblak sa suvozačem Alešom Končanom, a u domaćoj konkurenciji to su braća Ivan i Mario Bahorić u Škodi Fabia. Među prvih deset usprkos problemima s kojima se prvog dana suočio ( razbijeno prednje staklo ) na devetoj je poziciji generalke, ali i četvrtom mjestu domaće konkurencije završio Bribirac Marinko Stanić sa suvozačem Riječaninom Elvinom Svetićem (Matulji racing) u Hondi Civic TypeR. Ovogodišnji novljanski rally pred brojnom publikom duž brzinaca i turistički dobro posjećenim Novim Vinodolskim uspješno je organizirao Automobilistički savez
Primorsko-goranske županije uz promotora United Business Italija i M.R.C. sport Rijeka.
Rezultati: ukupno 1. Šebalj-Klinc (Hr, Mitsubishi Lancer EVO IX) 55:30,9 minuta, 2. Botta-Gasperoni (Ita, Abarth Grande Punto S2000) +1:23,4 minuta, 3. Pulić-Šantić (Hr, Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:28,9, 4. Žekelj-Selan (Slo) +2:59,0, 5. Szilagyi-Voros (Mađarska, svi Mitsubishi Lancer EVO IX) +3:18,4, 6. Oblak-Končan (Slo, Citroen C2R2) +3:46,0, 7. Slejko-Šavelj (Slo, Renault Clio) +3:49,2, 8. Turk-Vidović +4:26,9, 9. Stanić-Svetić ( oba Hr, oba Honda Civic TypeR ) +4:31,0, 10. Kacin-Čar (slo, Ford)
Prvenstvo Hrvatske – ukupno: 1. Šebalj-Klinc (AK Sljeme), 2. Pulić-Šantić (AK Dubrovnik racing), 3. Turk-Vidović (AK Delta), 4. Stanić-Svetić (AK Matulji racing), 5. T. Šepić – H. Šepić ( AK Rijeka ), 6. Luksetić – Afrić (Zrinski, Abarth Grande Punto S2000), 7. I. Bahorić – M. Bahorić (Delta),… grupa N 1. Šebalj-Klinc, 2. Pulić-Šantić, 3. Turk – Vidović; grupa A 1. Bahorić-Bahorić, 2. Đurković-Nosić (Stubaki, Suzuki Swift
Gti), 3. Labaš – Knežević (Stubaki, VW Polo); grupa S 1. Brozinić – Sigurnjak (Klek/ Matulji racing, VW Golf 4), 2. Peruč-Matijašić (Zrinski/Kastavac, Peugeot 106), 3. R. Grbac – G. Peruč (Kastavac, VW Golf).