Hrvatska nogometna reprezentacija nije prošla skupinu na ovogodišnjem Euru nakon poraza od Španjolske i remija s Albanijom i Italijom.
A hrvatski nogometaši uoči ovoga natjecanja odradili su i sponzorske obaveze te snimili reklame. Joško Gvardiol u reklami toči gorivo uz uzvik "Toči, Joško!", Luka Modrić jede palačinke, a izbornik Dalić kuha sa smiješkom na licu. đ
Koliko hrvatski nogometaši zarađuju od ovakvih angažmana? Otkrio je to stručnjak za digitalni marketing, Mario Franculj u izjavi za Forbes.
"Slavne osobe moraju biti atraktivne, u fizičkom smislu ali i u smislu poznatosti i omiljenosti kod ciljane skupine. Nadalje, one moraju biti vjerodostojne, odnosno ciljana skupina ih treba percipirati kao iskrene i uvjerljive. Naposljetku treba postojati i usklađenost između imidža, osobnosti i životnog stila slavne osobe i brenda koji ta osoba promovira. To su osnovne pretpostavke učinkovitosti oglasa sa slavnim osobama. Hrana, gorivo, kreditne kartice i sl. predstavljaju proizvode s vrlo širokim ciljanim skupinama pa tako izbor naših nogometaša i izbornika za njihovu promociju ne čudi", rekao je Franculj i dodao:
“Honorari naših nogometaša i izbornika u oglasima mogli bi iznositi nekoliko desetaka tisuća eura, a pojavljivanje Luke Modrića zasigurno je bilo višestruko izdašnije s obzirom na to da se radi o multinacionalnoj kompaniji i kampanji na velikom broju tržišta i u puno različitih medija”.
>> Ovo su supruge i partnerice naših reprezentativaca: Predivne dame najvjernija su im podrška s tribina
Koliko dobivate vi za stalno pisanje o nogometu. Za vas ne postoji niti jedan drugi sport osim nogometa.