Slika ide u svijet

Ženski slalom sa Sljemena prenose 22 televizije

sljeme (1)
Goran Stanzl/PIXSELL
04.01.2013.
u 12:34

Na Sljemenu se u oba dana natjecanja očekuje između 25.000 i 30.000 gledatelja

Televizijski prijenos ženskog slaloma koji se danas vozi na Sljemenu prenosi se u 22 zemlje na renomiranim TV-postajama te na Eurosportu Asia i Eurosportu Europe. Prema TV-analizama Međunarodne skijaške federacije (FIS), prošlogodišnje izdanje Audi FIS Ski World Cup „Vip Snow Queen Trophyja“ Zagreb/Sljeme bilo je po svim parametrima među najgledanijima utrkama FIS Svjetskog kupa. TV-prijenos ženske utrke išao je u 20 zemalja Europe, Sjeverne Amerike i Azije, a snimke, vijesti i reportaže u još 50-ak zemalja svijeta, pa je slika sa Sljemena i iz Zagreba dosegnula sve kontinente. Muška utrka na Sljemenu ujedno je bila druga najgledanija od svih prošlosezonskih utrka FIS Svjetskog kupa u TV prijenosima uživo – gledalo ju je, prema TV-analizama FIS-a gotovo 11 milijuna ljudi. TV-prijenos sljemenskih utrka već devetu godinu uspješno realizira Sportski program Hrvatske radiotelevizije, a u realizaciji projekta sudjeluje više od 220 djelatnika HRT-a. HRT će proizvesti više od 13 sati programa uživo. Na Sljemenu se u oba dana natjecanja – današnjeg ženskog slaloma i muškog slaloma u nedjelju – očekuje između 25.000 i 30.000 gledatelja.

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar flegmatik
flegmatik
14:47 04.01.2013.

Projekt Snježna kraljica je potpuno promašena investicija. Uopće nije bitno koliko će ljudi gledati prijenos na televiziji, već koliko će broj skijaša amatera taj prijenos motivirati da dođu na skijanje u Hrvatsku. A mislim da je svakom živom jasno dada je ta brojka nula! Pogledajte samo apsurd: danas je Snježna kraljica, a sutra će na tisuće Hrvata staviti skija na auto i put skijališta u Italiji, Sloveniji, Austriji, Švicarskoj i Francuskoj. Dakle, ne samo da nikog ne privlačimo u Hrvatsku, motiviramo naše građane da troše novac u inozemstvu.

JA
JackRussell
16:31 04.01.2013.

flegmatik@ zato si ti veliki stručnjak za marketing pa znaš šta je promašena investicija? Uostalom, ovo je osma godina što se održava utrka, da je promašena investicija odavno bi se otkazala. Drugo, cilj ovog događaja sigurno nije privući ljude na skijanje u Hrvatsku...kakva glupost, a zarada je dovoljna da se barem vrati uloženo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije