konačno progovorila

Mayer se ispričala korisnicima Yahooa zbog onemogućenog pristupa e-pošti

marissa mayers
Foto: Reuters/PIXSELL
16.12.2013.
u 14:13

– Ovo je bio vrlo frustrirajući tjedan za naše korisnike i jako nam je žao. Razočarali smo vas ovaj tjedan. Možemo to i u budućnosti ćemo i biti bolji – napisala je Marissa Mayer na svom Tumblru.

Nakon prošlotjednih problema sa serverom Yahooa, koji je milijunima korisnika onemogućio višednevni pristup elektroničkoj pošti, direktorica kompanije konačno je prekinula medijsku šutnju te se u petak navečer ispričala korisnicima, javlja Huffington post.

– Ovo je bio vrlo frustrirajući tjedan za naše korisnike i jako nam je žao. Razočarali smo vas ovaj tjedan. Možemo to i u budućnosti ćemo i biti bolji – napisala je Marissa Mayer na svom Tumblru.

Objasnila je i da su problemi počeli prošlog ponedjeljka zbog hardverskih problema s jednim od servera Yahoo Maila koji je obuhvatio oko jedan posto njihovih mailova. Kako Yahoo ima oko 289 milijuna korisnika, nemali broj ljudi kvar je osjetio na ''vlastitoj koži''. Mnogi od njih ljutnju su izbacili na društvenim mrežama prozivajući kompaniju za dugotrajni popravak te šeficu Mayer za ignoriranje korisnika i šutnju.

>>Odbjegla Googleova genijalka vraća sjaj posrnulom divu Yahoou!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije