Internacionalni godišnji sajam igračaka Tokyo Toy Show održan je u Japanu i svojih 160.000 posjetitelja uveselio je pravim tehnološkim novitetima.
Događaj postoji od 1962., a ove godine okupio je oko 160 tvrtki iz raznih dijelova svijeta. Proizvođači igračaka u Japanu osim ciljanja na mlađi dio publike, svoje proizvode sada osmišljavaju i za odrasle.
Foto: Reuters
Pod sloganom 'EnterTOYment – igračke vesele svijet' među ostalim, izloženi su tamagočiji, glazbene mačke, čudovišta na solarni pogon, likovi iz Ratova zvijezda, godzille, Barbie lutke i minijaturni akvariji. Najviše pažnje skrenuli su inovativni gadgeti dostupni jedino u Japanu.
– Kada pritisnete stražnju stranu mačaka, mjauču po principu glazbene ljestvice, pa ih možete koristiti za sviranje – rekao je Masayoshi Goto, glasnogovornik tvrtke Takara A.R.T.S za Japan Today.
Foto: Reuters
Izložba Tokyo Toy Show bila je podijeljena u dva dijela. Prva dva dana sudjelovali su isključivo izlagači, dok su krajnji potrošači bili dobrodošli posljednja dva dana sajma.
>> Počeo najveći sajam potrošačke elektronike u Europi, očekuje se 200.000 posjetitelja