Hrvatska radiotelevizija (HRT) prošloga vikenda bila je najgledanija nacionalna televizija prema cjelodnevnim udjelima u gledanosti za svoja četiri televizijska programa u zbroju. Trend visoke gledanosti zabilježen je već u subotu 7. svibnja kad je cjelodnevni udio u gledanosti svih četriju HRT-ovih televizijskih programa iznosio 29 posto, dok je najuspješnija od drugih nacionalnih televizija toga dana ostvarila udio u gledanosti od 26 posto.
Među najgledanijim emisijama bio je središnji Dnevnik Hrvatske radiotelevizije u 19 sati, koji je pratilo 9,1 posto opće populacije (AMR) ili 372 095 gledatelja. Dnevnik Hrvatske radiotelevizije ujedno je bio i druga najgledanija informativna emisija toga dana te među pet najgledanijih emisija na svim nacionalnim televizijama.
U nedjelju 8. svibnja ukupni je cjelodnevni udio u gledanosti svih četriju HRT-ovih televizijskih programa iznosio 30 posto, a istodobno je najuspješnija od drugih nacionalnih televizija toga dana ostvarila udio u gledanosti od 26 posto.
Među najgledanijim su emisijama bili Plodovi zemlje, koje je pratilo 12 posto opće populacije (AMR) ili 486 248 gledatelja, podnevni Dnevnik Hrvatske radiotelevizije, koji je pratilo 11 posto opće populacije (AMR) ili 451 046 gledatelja te emisija Nedjeljom u 2, koju je pratilo 9,1 posto opće populacije (AMR) ili 372.820 gledatelja. Te su tri emisije ujedno bile i među pet najgledanijih nedjeljnih emisija.
Ovi podaci potvrđuju rezultate našega rada i svih aktivnosti koje smo poduzeli od ožujka do svibnja s ciljem stabilizacije gledanosti. U tomu razdoblju Dnevnik Hrvatske radiotelevizije bilježi prosječnu gledanost od 8,2 posto, što pokazuje da u ukupnosti naša središnja informativna emisija ima stabilnu i kvalitetnu gledanost. Očekujem nastavak ovoga pozitivnog trenda porasta gledanosti, ali i citiranosti Dnevnika jer pripremamo brojne nove ekskluzivne sadržaje te iznenađenja i novosti s kojima ćemo vas već narednih dana upoznati“, izjavila je vršiteljica dužnosti rukovoditelja Informativnoga medijskog servisa Hrvatske radiotelevizije Katarina Periša Čakarun.
>> Večernjakov film gledalo 300 tisuća gledatelja
Logicni rezultat zbog toga jel velika vecina hrvatskih gradana zele gledati hrvatsku televiziju a ne yugoslovensku ! 😜