NEM 2016

Četvrto izdanje regionalne medijske konferencije i najvećeg događaja TV industrije u regiji

NEM2016
Foto: Promo foto
1/3
11.03.2016.
u 15:11

New Europe Market najposjećenija je destinacija za profesionalce iz medijskog svijeta

New Europe Market najposjećenija je destinacija za profesionalce iz medijskog svijeta, a po četvrti put održat će se od 14. do 16. lipnja, u hotelu Dubrovnik Palace.

NEM 2015 ostat će dugo u pamćenju sudionika po vrhunskim panelima na kojima su profesionalci sudionicima pružili uvid u medijsku industriju iz prve ruke, dinamičnim prilikama za networking, kao i prilici za druženje s najboljim svjetskim producentima poput Toma Fontane (Oz, Obitelj Borgia), Nigela McCreryja (Nijemi svjedok), Bonnie Pietile (Simpsoni), Petera Nadermanna (Ubojstvo, Most, Milenijska trilogija), ali i zvijezda poput Tima Dalyja.

Više od 250 kompanija iz cijelog svijeta prepoznalo je NEM kao jedinstveni događaj koji otvara nove mogućnosti suradnje i stvara nova poslovna prijateljstva te kao mjesto gdje se izmjenjuju ideje i gdje svi mogu naučiti nešto novo od kolega iz industrije.

Nakon iznimno uspješnog trećeg izdanja, NEM nastavlja rasti i razvijati se te će i ove godine sudionicima pružiti nesvakidašnje poslovne prilike. Članovi menadžmenta i uprava najvećih svjetskih medijskih tvrtki okupit će se u hotelu Dubrovnik Palace na marketu kojem je cilj promovirati potencijal i mogućnosti koje pruža regija Središnje i Istočne Europe. Od menadžera i članova uprava televizijskih tvrtki, operatera iz cijele regije, vrhunskih producenata pa sve do vodećih tvrtki za analizu i tehnologiju, ali i samih zvijezda, kompletna se televizijska industrija okuplja na NEM-u.

Vodeći svjetski satelitski operater Eutelsat i ove je godine pokazao povjerenje u CEE regiju dijamantnim sponzorstvom četvrtog New Europe Marketa. Svake je godine Eutelsat prezentirao najnoviju i još neviđenu tehnologiju uz prisustvo vodećeg kadra satelitske industrije i odlične mogućnosti za networking.

Oduševljeni smo što se četvrti put vraćamo na NEM kao dijamantni sponzor. NEM je prešao granice regionalnog događaja, sada je globalan. U ove je četiri godine postao međunarodno priznat i stekao dobru reputaciju te jedva čekamo otkriti što NEM sprema za medijsku industriju ove godine! – rekao je Apostolos Triantafyllou, viši potpredsjednik za prodaju, za Njemačku, Austriju, Švicarsku, Središnju i Istočnu Europu, Izrael, Kavkaz i Središnju Aziju.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije