Širenje zona naplate parkiranja u Varaždinu, kao i ponovno uvođenje “kazni”, odnosno dnevnih parkirališnih karti po cijeni od 100 kuna - sve je izglednije.Posredno su nam to potvrdili i u Gradu Varaždinu u kojem kažu kako su pregovori s Crtoradom u tijeku, a nakon što završe “javnost će na eventualni nacrt prijedloga možebitnih izmjena odgovarajućih odluka moći iznositi svoje stavove”.
Promjena načina naplate
Kako doznajemo, varaždinski gradonačelnik Goran Habuš u posljednja je tri mjeseca na sastancima s koalicijskim partnerima u Gradu (HSLS, SDP i HSU) više puta i sam “potegnuo” pitanje promjene načina naplate parkiranja, a u smjeru toga što traži Crtorad.Podsjetimo, Grad Varaždin i Crtorad vode sudski spor, a Crtorad od Grada potražuje 69,7 milijuna kuna.
Spor je Crtorad protiv Grada pokrenuo krajem prosinca 2012. godine kada je Gradsko vijeće izglasalo izmjene koncesijskog ugovora, ukinulo dnevnu parkirališnu kartu, produžilo besplatno parkiranje s pet na 15 minuta te ukinulo 230 parkirališnih mjesta s naplatom.
Ipak, sva dosadašnja ročišta na sudu su odgođena, jer kako kaže direktor Crtorada Tomo Ježovita “zajednički cilj Grada i koncesionara je spor riješiti mirnim putem”. Iako u Gradu nisu željeli otkriti o čemu se točno pregovara, direktor Ježovita bio je razgovorljiviji i potvrdio nam ono o čemu se šuška otkad je prije dvije godine i pokrenut sudski spor.
Mjesta pod naplatom
- S Gradom pregovaramo o vraćanju 100-tinjak parkirnih mjesta u sustav naplate, jer time omogućujemo većem broju građana da pronađu slobodno parkirno mjesto, i o načinu sankcioniranja neplatiša – kazao je Ježovita koji smatra da je sadašnji način kažnjavanja neadekvatan i pogoduje neplatišama.
- Što se tiče parkirnih mjesta, predložene lokacije su parkirališta u Ulici kralja P. Krešimira, kod Prve osnovne škole, ispred Društva naša djeca i hotela Turist, na Vidovskom trgu, u ulici Franje Galinca, Kolodvorskoj ulici i još nekoliko lokacija - kazao je Ježovita, koji se nada mirnom okončanju sudskog postupka.
Parking, pa cak i u centru Zagreba ne treba biti skuplji od 2 kn/h, i uz osiguranje auta. Takodjer ni tramvaj ne bi trebao biti skuplji od 2 kn. No za tu chenu, kazna za nepridrzavanje istog bi bila brutalna, najmanje 1000-2000 kn . To je moje misljenje