Digitalna transformacija zahvatila je skoro sva područja poslovanja i života, a iako se o njoj svakodnevno govori, i dalje je izazov uspješno ju implementirati u kulturu poslovanja.
Zbog toga, u skladu s vizijom i glavnom idejom platforme, Digital Takeover u 2018. godini ima namjeru osnažiti tržište kako bi svladali izazove u svijetu neprestane disrupcije, inovacije i transformacije.
Više od 500 sudionika okupila je velika Digital Takeover konferencija prošlog proljeća u zagrebačkom Cinestaru, na kojoj je 18 međunarodnih i domaćih predavača predstavilo najnovije trendove i znanja iz struke.
Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenceri, big data, video... sve te teme dominirale su konferencijom koja je bila kulminacija Digital Takeover platforme koju su 24sata pokrenula još 2015. godine. Sudionici su tako na konferenciji u 2017. mogli u bogatom programu kroz 10 sati poslušati predavanja vodećih ljudi Ubera, Vibera, ali i Googlea. U kratko vrijeme Digital Takeover platforma postala je središnje mjesto za digitalnu komunikaciju najutjecajnijih decision makera domaćeg tržišta, a ideju digitalne transformacije i poruku važnosti ulaganja u digitalno oglašavanje prenosili smo kroz desetak evenata, predavanja i radionica, koji su okupili više od 1500 sudionika. Tijekom 2017. cilj je bio stvoriti interes i svijest o važnosti digitalne transformacije, a na drugoj velikoj konferenciji u ožujku 2018. godine donosimo širu sliku digitalne transformacije.
Novom konferencijom potvrdit ćemo i status Digital Takeovera kao sigurnog kanala i izvora informacija koji ne govori samo o važnosti digitala, već i donosi konkretna rješenja na hrvatskom tržištu koje tek sada čeka digitalna ‘eksplozija’. Digital Takeover tako u odnosu na 2017. ne govori samo o važnosti ulaganja u digital nego i uči kako se nositi sa svijetom neprestane inovacije: istraživanjem, analiziranjem i pružanjem primjera i načina na koji su digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i experience ekonomija promijenili i nastavljaju mijenjati način na koji se odvija posao.
Fokus se usmjerava na ljudski faktor u digitalnoj transformaciji; na način na koji treba slušati korisnika i kako mu pristupati u eri u kojoj je praćenje inovacija u tehnologiji i praćenje navika korisnika neizbježno. Druga konferencija Digital Takeover najavljena je za ožujak 2018., a sve novosti pratite na: Facebook.com/DigitalTakeoverHR i www.digitaltakeover.hr.