Centralni je to događaj komunikacijske industrije. Pozivamo i pokušavamo dovesti globalno najzanimljivije ljude u ovom biznisu da nam objasne što rade i da o njihovim praksama razgovaramo – ovim je riječima predsjednik Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) Davor Bruketa jučer na konferenciji za medije najavio 6. Dane komunikacija koji će se na temu “Kreativnost i tehnologija” održati od 12. do 15. travnja u Rovinju.
I direktorica festivala Dunja Ivana Ballon naglasak je stavila na čak 16 zvučnih međunarodnih gostiju među kojima će biti: Jayanta Jenkins (globalni kreativni direktor Twittera), Brad Parscale (šef kampanje Donalda Trumpa), Susan Credle (jedna od najmoćnijih žena marketinške industrije), Graham Fink (jedan od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svijetu i multimedijski umjetnik koji “crta pogledom”)...
– Ovako bogat program morali smo rasporediti u tri dvorane. U prvoj će se moći čuti strani gosti, u drugoj će se održavati debate, dok je treća namijenjena interaktivnim sadržajima – dodala je direktorica festivala.