Akcija, koju je sponzorirala ova tvrtka, trajala je od 1. do 16. prosinca gdje je zadatak bio napraviti što više čučnjeva u 30 sekundi, a zatim objaviti video na jednu od društvenih mreža sa hashtagom #30sekzadjecu i #btonichrvatska. Jedan čučanj iznosio je jednu kunu. Skupljeno je preko 15 000 kuna plus dodatnih 5000 od strane same tvrke. Sav novac namjenjen je dvijema bolnicama u Šibeniku i Vinkovcima na pedijatrijski odjel.
Video su snimali mnoge poznate ličnosti, no na popisu humanitaraca su se našli i različiti sportski klubovi, vatogasni domovi, voditelji radia Enter, Gold FM-a, Extra FM-a, redakcija TV Slavonije i Baranje, medicinske sestre raznih bolnica, Djed Božićnjak te mnogi drugi. Video koji je najviše dirnuo srca hrvatske je video od MORH-a u kojem je 200 kadeta zajedno napravilo
Btonic je tvrtka koja se bavi suplementima prehrani koji su pogodni za dijabetičare i vegane. Na hrvatskom području posluju posljednih godinu dana, a kultura tvrtke zagovara zdrav život. Željeli su ovim putem pomoći našim najmlađima te uz to pokrenuti građane i dobro se zabaviti.