Nema koga od važnijih ljudi u Koprivnici nije bilo prošlog četvrtka na svečanom otvorenju sustava javnih bicikala BicKo.
Sedam platformi
Velik je to projekt u koji je uloženo puno novca. Grad Koprivnica sudjelovao je sa 305.000 eura, od čega je 85 posto sredstava osigurao iz fondova Europske unije. Samo nekoliko dana kasnije biciklima ni traga ni glasa. “Ma nije valjda da su svi bicikli već ukradeni”, pitali su se mnogi prolaznici kraj gradske tržnice, na jednoj od sedam budućih platformi za bicikle.
Pročelnica Vedrana Knežević, najzaslužnija što je projekt Biciklističke oaze stigao u Koprivnicu, smiruje strasti.
- Sustav javnih bicikala je profunkcionirao, no kako se radi o potpuno novom softverskom rješenju, u potpunosti prilagođenom našim željama, došlo je do manjih tehničkih grešaka u komunikaciji između postolja i pilona. Iz tog je razloga Grad odlučio, na savjet izvođača, povući bicikle sa stanica dok se taj problem ne riješi kako ne bismo ugrozili sigurnost bicikala i samog sustava. Jučer se cijeli dan radilo na tome te će prvih 30 bicikala od danas biti dostupno građanima - kazala nam je jučer iza podneva.
Uistinu, malo-pomalo bicikli su u kasnim poslijepodnevnim satima punili terminal kraj tržnice.
Dodala je kako su četiri terminala gotova i funkcionalna (Zrinski trg, Lenišće, kolodvor i Cerine), dok će ostala tri (Kampus, Dom mladih i kod groblja) biti puštena u promet do kraja tjedna s još 30 bicikala.
Potražnja raste
O broju građana koji su se prijavili u Komunalac kako bi dobili svoju karticu ili kod nije mogla govoriti jer, kaže, mijenja se iz sata u sat.Pojasnila je i kako turisti ili stranci mogu do svoje kartice ili koda.
- S obzirom da se radi o novom projektu koji je kroz svoju testnu fazu od godinu dana besplatan, svaki korisnik će morati u Komunalac. Na svakom terminalu stoje podaci Komunalca pa pronalazak njihove zgrade ne bi trebao biti problem nikome. Kad se uspostavi sustav plaćanja, kupnja koda bit će moguća i direktno na terminalu ili putem web i mobilne aplikacije - završila je V. Knežević.
Pak se bu dizal novi kredit za popravak. A morali bi malo i "vanjski suradnici" proputovati Europom da se utvrdi kvar. Naravno, na naš račun!