RAST POTRAŽNJE

Hrvatski kampovi top odredišta za Nijemce. Analiza ADAC-ova portala: Interes će se i povećati

Duga Resa: Autokamp Slapić popunjen je stranim i domaćim turistima
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
1/3
14.11.2021.
u 11:42

Na ADAC-ovu portalu najbolje je rangiran kamp Omišalj na Krku, drugi je novigradski Maravea Camping Resort, a Zaton Holiday Resort je treći

Kampiranje je u Njemačkoj u modi, a Hrvatska je tradicionalno jedno od najpopularnijih odredišta za njemačke kampere. Dogodine bi, pak, potražnja mogla biti i veća sudeći prema analizi posjeta ADAC-ova kamping portala PiNCAMP.

– Budući je Hrvatska i dalje jedna od najpopularnijih destinacija za njemačke kampere, ove godine objavljujemo listu top 50 umjesto, kao ranije, 25 najpopularnijih kampova u Hrvatskoj. Broj posjeta stranicama PiNCAMP.de povećan je deset posto, a primjetan je rast interesa za kampovima u kojima se smještaj može rezervirati online. Čak štoviše, to se trenutno čini kao jedan od odlučujćih kriterija pri odabir kampa – kaže Uwe Frers, izvršni direktor ADAC Camping GmbH.

Inače, prema interesu njemačkih kampista na ADAC-ovu portalu, najbolje je rangiran kamp Omišalj na Krku, Zaton Holiday Resort je treći, a drugo, četvrto i peto mjesto zauzela su tri kampa kompanije Aminnes – novigradski Maravea Camping Resort i kamp Sirena te Atea Camping Resort s Krka.

ADAC je najveći europski automobilski klub te drugi po članstvu na svijetu. Obuhvaća sve usluge putovanja, od općih savjeta o putovanju do planiranja putovanja te prodaje putnih usluga i proizvoda. ADAC broji čak 22 milijuna članova, ima 18 regionalnih klubova u svim saveznim državama, a snažno je orijentiran na kvalitetu.

ADAC-ov kamping vodič biblija je za njemačke kampere, glavna, pak, mjesečna publikacija Motorwelt distribuira se članovima u nakladi od 13 milijuna primjeraka, a ADAC-ov dvomjesečni Reisemagazin vodeći je turistički časopis na njemačkom tržištu i čita ga po nakladi 2,2 milijuna ljudi. Hrvatska se ove godine pozicionirala među najuspješnije turističke destinacije na Mediteranu, a potražnja za Hrvatskom neprestano je rasla. Na izvrsne rezultate s njemačkog tržišta utjecao je i ADAC jer je i ove godine donio puno pozitivnih vijesti o Hrvatskoj.

VIDEO Svako treće bolovanje je neopravdano. HUP: Lažna bolovanja stoje nas više od milijardu kn godišnje

Ključne riječi

Komentara 1

MP
Mali Pero
12:02 14.11.2021.

Dal SVI KAMPOVI imaju POSEBNE odjele za NOVINARE ili su se organizacijski postavili da samo NEKI kampovi ISKLJUČIVO su za NOVINARE !!! Mislim da nam ta informacija nedostaje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije