Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) upozorava građane da ne nasjedaju na pokušaje prijevare različitih trgovaca i akvizitera koji se lažno predstavljaju kao djelatnici HZZO-a nudeći pri tome usluge masaže, pretrage, skupe aparate i preparate na kućnim adresama građana.
Zavod je reagirao priopćenjem nakon što je u današnjem broju Glasa Slavonije, kako navode, objavljeno da je prošloga tjedna u mjestu u okolici Našica opljačkana starica kojoj su se dvije osobe predstavile kao djelatnice HZZO-a nudeći joj masažu, a pritom joj ukrale mirovinu.
HZZO u priopćenju dodaje kako je u proteklih nekoliko godina više puta zaprimio dojave građana o prevarantima koji zloupotrebljavaju ime zavoda, nudeći pri tome različite usluge i aparate, čak tražeći novčani polog i PIN bankovnih kartica.
Napominju da HZZO obavlja poslove koji se tiču ostvarivanja prava na obvezno zdravstveno osiguranje i to isključivo na lokacijama ispostava i područnih ureda, a ne na kućnim adresama te da se njihovi djelatnici ne bave prodajom ni preporukom bilo kakvih proizvoda, a građane koji se nađu u spomenutoj situaciji pozivaju da pokušaj prijevare prijave policiji.
>> Taksijem došao iz Beča do Dubrovnika pa pobjegao ne plativši račun
Pitanje 5: Treba li se HZZO izdvojiti iz sustava državne riznice? Treba li takvu odluku donijeti prije detaljnog razmatranja problema i sagledavanja svih prednosti i nedostataka navedenog postupanja? Tko je donio takvu odluku i na osnovi čega? Jesmo li spremni za izlazak iz državne riznice? Treba li provesti javnu raspravu o izlasku iz državne riznice? Treba li HZZO postati osiguravatelji kao i svi ostali ili treba imati drukčiju ulogu? Ukoliko država propisuje način prikupljanja sredstava i visinu doprinosa treba li ona propisati i kontrolirati i način trošenja navedenih sredstava? Kakav je sustav nadzora i kontrole trošenja i usmjeravanja javnih sredstava? Što sada imamo i što ćemo imati 2030. godine?