No zaposlenicima je potrebna motivacija i iskazivanje zahvalnosti tijekom cijele godine, a toga su svjesni u Eurospinu, trgovačkom divu koji je svoju prvu poslovnicu otvorio u Zadru prije tri godine. Otada pa do danas kao glavna stavka u razvoju njihove poslovne strategije upravo je kvalitetan odnos s djelatnicima – transparentna komunikacija i kontinuirana motivacija te ulaganje u njihov razvoj.
U Eurospinu sa širenjem kompanije, osiguravaju različite treninge, coaching sesije i razvojne centre kako bi zaposlenicima omogućili stalno unapređivanje vještina i karijere. Transparentnost u nagrađivanju je također na visokoj razini, a povišice se dodjeljuju uz pravično plaćanje prekovremenih sati, dodatke za prijevoz, prehranu te različite bonuse, uključujući sezonske i one za radne rezultate.
Redoviti porast plaća
Uz sve navedeno, Eurospin je ove godine dodijelio prosječne povišice od impresivnih 12% svim svojim zaposlenicima u maloprodaji, s time da će 40% zaposlenika u maloprodaji dobiti povišicu od čak 20%. Ova odluka pokazuje trenutačnu brigu o radnicima, ali i dugoročni plan podizanja životnog standarda zaposlenika.
Mogućnost napredovanja
Zanimljivo je napomenuti da Eurospin nije samo trgovina već i zajednica koja raste. Od kolovoza 2020. godine proširili su svoj utjecaj na 23 poslovnice diljem Hrvatske, pružajući priliku za osobni i profesionalni razvoj svojim zaposlenicima. Činjenica da je napredovalo 67 zaposlenika od trenutnih 440 (15%), izdvaja Eurospin kao radno okruženje u kojem se svaki pojedinac cijeni.
Nagrade tijekom cijele godine
Eurospin kao poslodavac, ali i prijatelj, koji zna cijeniti lojalnost i posvećenost svojih zaposlenika, osim redovitih povišica, svoje zaposlenike tijekom cijele godine nagrađuje raznim poklonima koji dodatno jačaju osjećaj pripadnosti i zahvalnosti. Ove lijepe geste postavljaju standarde u retail sektoru i potvrđuju da Eurospin nije samo trgovina nego i zajednica koja cijeni i nagrađuje svoje članove, čineći svaki radni dan pravim praznikom za svoje kupce i zaposlenike.
I sada, uoči blagdana, iz Uprave Eurospina, na poseban su način odlučili nagraditi svoje djelatnike. Njihova velikodušna božićnica od 500 eura, jedna od najviših u retail sektoru, samo je jedan od načina na koji ova tvrtka pokazuje zahvalnost, ali i motivira sve članove svoje poslovne obitelji.
Eurospin je postao sinonim za kvalitetno upravljanje, poslovni uspjeh i sigurno nameće novi trend u uspješnom upravljanju ljudskim resursima te stvaranju kvalitetnih i stabilnih odnosa između poslodavca i zaposlenika.
Sadržaj nastao u suradnji s Eurospinom.