rezervoar na nuli

Ina: O direktorima HŽ-a ovisi hoćemo li isporučiti naftu

'05.10.2012., Zagreb - U upravi HZ odrzana danas konferencija za medije u povodu obiljezavanja Dana Hrvatskih zeljeznica. Sinisa Hajdas Doncic, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture u Vladi RH.
'Patrik Macek/PIXSELL'
15.11.2012.
u 00:30

Nitko ne zna: 
U HŽ-u, ali ni u Ini, nisu mogli reći hoće li isporuke biti u četvrtak

– Odluka o tome hoće li se i kako isporuka nafte nastaviti isključivo je u rukama menadžmenta HŽ-a te se nadamo pravodobnom rješenju – kazali su nam u Ini, koja je dala ultimatum HŽ Cargu i HŽ Putničkom prijevozu da počnu plaćati gorivo ili će im inače Ina od danas prestati isporučivati naftu.

Dosad ni jedna uplata

HŽ duguje Ini oko 153 milijuna kuna za naftu, i to više od šest mjeseci. Dođe li do prestanka isporuke goriva, stat će većina vlakova HŽ-a koji voze na dizelski pogon. No, jučer do zaključenja ovog broja nitko nije mogao sa sigurnošću reći hoće li ili ne danas Ina nastaviti s isporukom nafte HŽ-u.

U Ini kažu da dosad od HŽ-a nisu primili nijednu uplatu za svoja goriva.

– Tijekom više sastanaka proteklih mjeseci Ina je od HŽ-a tražila bilo kakav oblik financijske sigurnosti, odnosno jamstva, no HŽ nije poduzeo mjere koja se odnose na podmirenje dugova – navode u Ini, dodajući da je uprava te tvrtke raspravljala i donijela odluku o naplati HŽ-ovih dugovanja. U HŽ PP-u i Cargu kazali su da su u stalnom kontaktu s Inom te kako se nadaju da će se nastala situacija riješiti partnerski.

– HŽ Putnički prijevoz svoje će obveze prema Ini podmiriti u skladu s dogovorom. Uvjereni smo da neće biti obustavljena isporuka nafte.

U Cargu navode da je u tijeku realizacija bankovnog kredita za likvidnost uz državno jamstvo te da se do kraja mjeseca očekuje njegovo ishođenje. Nakon ishođenja kredita HŽ Cargo će, tvrde, odmah podmiriti dospjela dugovanja prema Ini.

Dogovor s Inom

Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić je pak kazao da uprave HŽ PP-a i HŽ Carga imaju dogovor s Inom o plaćanju duga i ustvrdio da će putnički vlakovi najnormalnije voziti.

– Ne pokrene li vjerovnik nikakav postupak, sve je u zakonskom okviru. O tome je riječ. To je sve razgovor između poslovnih subjekata. Ina također uvažava stanje u kojem se nalazi HŽ kao grupacija, a također ističem da je HŽ prvi put u povijesti krenuo u ozbiljan plan restrukturiranja, koji će donijeti dosta velike turbulencije – istaknuo je ministar Hajdaš Dončić.

Komentara 3

Avatar deziderij
deziderij
07:01 15.11.2012.

A ja mislio kako sve ovisi o uplaćenoj lovi.

Avatar puky
puky
07:25 15.11.2012.

... linićev zakon o roku plaćanja od 30 na djelu ... HŽ je po svim zakonima koje je drug linić donio već odavno trebao poput Gredelja biti ili u stečaju ili u fazi pred stečajne nagodbe ... ništa od togaa ... zakon ne vrijedi za linića ... jel vam sada jasno zašto je čačiću i liniću bilo bitno kontrolirati INU ? ... zbog nacionalnih interesa ? ... uspjeha kompanije ? ... malo kara ... samo zbog mogućnosti manipuliranja kompanijom ... niš' drugo ... strava ...

BO
bobostar
08:53 15.11.2012.

U Cargu navode da je u tijeku realizacija bankovnog kredita za likvidnost uz državno jamstvo... Tipična hrvatska priča. Imaju gubitak, dobijaju kredit (eh da je meni takav kredit) i onda će imati dva gubitka; kredit i gubitak koji ionako stvaraju. Gubitak na gubitak... pa tko će to na kraju platiti. Zar će od sutra početi stvarati dobit? Ma mož' si misliti.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije