Ivo Josipović uživa potporu 46 posto birača, Kolindu Grabar Kitarović (HDZ) podržava 29,8 posto, a Milana Kujundžića 7,6 posto ispitanika.
Pokazalo je to istraživanje Dnevnika Nove TV koji je proveo Ipsos puls na 969 ispitanika. Potpora Milanu Kujundžiću u tri je mjeseca narasla za 2,7 posto. Josipović je u rujnu imao 48,8 posto potpore, prošli mjesec 47,8, a sad je na 46. I K. Grabar Kitarović istopila je dio podrške, u rujnu je imala 32,8 posto, u listopadu 33,4, a sada je na 29,8. Sva tri kandidata i dalje su u statističkoj pogrešci i kada padaju i kada rastu, navodi se u istraživanju, ali zanimljivi su trendovi.
Svi ostali kandidati daleko su iza vodeće trojke
Svi ostali kandidati daleko su iza vodeće trojke. Tako Ivan Grubišić, koji je prije nekoliko tjedana odlučio ući u utrku, trenutačno uživa potporu 2,7 posto birača, Ivan Rude može računati na 1,3 posto birača, a Anto Đapić na 0,6 posto. Za nekog drugog kandidata glasovalo bi 3,5 posto birača, a neodlučnih je 10 posto birača.
Da Kujundžić jedini raste, a ostala dva kandidata pomalo tope podršku, i ne čudi jer čini se da za sada jedini on ne griješi u kampanji. Treba uzeti u obzir da ima znatno manju infrastrukturu i da raspolaže vjerojatno znatno manjim novcem nego dvoje kandidata iza kojih su velike stranke. Kujundžić je uspio dobro odigrati i u Vukovaru kada je u kolonu sjećanja krenuo iz kruga bolnice, odakle je išao i državni vrh, te time pokazao da na dan sjećanja na vukovarsku tragediju nema mjesta podjelama. Upravo zbog njegove prijetnje ustavnom tužbom, Vlada je ipak odlučila da predsjednički izbori budu 28. prosinca, a ne 11. siječnja.
Kada je riječ o Ivi Josipoviću i Kolindi Grabar Kitarović, oni su oboje usmjereni na međusobno kritiziranje. Josipović pomalo gubi sliku uglađenog profesora kakvu je gradio pet godina, a Kolindina kampanja je puna gafova.
>>Kolinda je, poput Pere iz 'Vlaka u snijegu', dala potpis sama sebi
>>Milanović: Vjerujem da će sljedećih 5 godina predsjednik biti Josipović
>>U utrci za Pantovčak mormon, Tuđmanov savjetnik, iscjelitelj...
Plaćene ankete, upitni uzorci, i nevjerodostojni rezultati. Sve ankete zadnjih godina provode iste agencije. Sramota kako se manipulira javnim mnijenjem.