Teško je čuti zvuk vlastitog glasa, no taj zvuk može utjecati na tuđe dojmove o vama i više nego što mislite, piše u najnovijem istraživanju provedenom na više od tisuću slušatelja.
Jak, glatki glas može povećati vaše šanse da dogurate do pozicije izvršnog direktora neke kompanije, dok s druge strane nazalni, visoki, "cvileći" tonovi mogu vaše kolege dovesti do "ludila", ističe voditelj istraživanja Phyllis Hartman iz Ingomara. Dodaje da su ljudi u takvim situacijama u iskušenju hoće li reći "biste li zašutjeli?!", no najčešće se suzdržavaju kako ne bi povrijedili nečije osjećaje.
Kako piše WSJ, novo istraživanje pokazuje da zvuk glasa neke osobe snažno utječe na to kako ga slušatelji vide. Zvuk glasa govornika dvostruko je važniji slušateljima nego sadržaj poruke, pokazuju rezultati istraživanja provedenog prošle godine, pri čemu je na jednoj konferenciji sniman glas 120 rukovoditelja u Teksasu, a onda puštan slušateljima.
Istraživači su koristili računalni softver za analizu zvuka glasova, a zatim prikupljene informacije puštali skupini od 10 stručnjaka i 1000 slušatelja.
Čak 23 posto ispitanika stavilo je zvuk glasa u prvi plan, dok je sadržaj poruke na prvom mjestu bio za njih 11 posto. Ostali faktori koje su označili kao važne bili su strast, znanje i aktualnost poslane poruke.