Nakon što je zbog krize i recesije usporena gradnja pelješkog mosta, on je sada, kako doznaje Večernji list, ostao bez dva traka te će, umjesto četverotračnog, biti dvotračni. Odluka je to donesena ovih dana, nakon sastanka ministra prometa Božidara Kalmete i direktora Hrvatskih cesta, koje su investitor gradnje tog mosta, Jakova Krešića s ministricom graditeljstva Marinom Matulović-Dropulić.
U javnosti toliko osporavan i kritiziran, most isprva i jest bio planiran kao dvotračni, ali je na krilima graditeljskog zamaha u Hrvatskoj prije koju godinu odlučeno kako će on ipak imati četiri traka, odnosno cestovni profil autoceste. Manjak novca sada je očito smanjio i graditeljske apetite pa je most sveden u realnije okvire. Kako doznajemo od upućenog izvora, izbacivanjem dvaju trakova neće se toliko uštedjeti na samom mostu koliko na cesti koja će voditi do njega. Zasad je još nepoznato koliko će točno iznositi ta ušteda. Zbog odluke o gradnji mosta s dva traka, potvrđeno nam je, neće se morati mijenjati dozvole za gradnju, budući da su u početku lokacijska i građevinska izdane za dva traka, pa se izmjenama i dopunama naknadno uvrstila četiri traka u taj projekt.
Ukupna je vrijednost gradnje pelješkog mosta gotovo dvije milijarde kuna, a sudeći prema novcu koji je Vlada za taj projekt predvidjela četverogodišnjim programom gradnje, on će se graditi idućih šest ili vjerojatno i više godina.
Most je dug 2,4 kilometra, a njegovu je gradnju volio obećavati bivši premijer Ivo Sanader. Iako u prilog mostu ide to da bi riješio prometnu izoliranost Dubrovnika i povezao hrvatski teritorij, mnogi ga osporavaju jer smatraju da je jednostavno neisplativa i prekrupna investicija. Autori pelješkog mosta su Jure Radić i Zlatko Šavor, a gradnja je pripala Konstruktoru, Hidroelektri i Viaduktu.
ma..dobro je,..\"jedan po jedan\"..!!