Štednja

Kriza prepolovila pelješki most: Ipak će se graditi samo dva traka

peljeski most
IGH
18.06.2010.
u 19:05

U javnosti toliko osporavan i kritiziran, most isprva i jest bio planiran kao dvotračni, ali je na krilima graditeljskog zamaha u Hrvatskoj prije koju godinu odlučeno da će on ipak imati četiri traka.

Nakon što je zbog krize i recesije usporena gradnja pelješkog mosta, on je sada, kako doznaje Večernji list, ostao bez dva traka te će, umjesto četverotračnog, biti dvotračni. Odluka je to donesena ovih dana, nakon sastanka ministra prometa Božidara Kalmete i direktora Hrvatskih cesta, koje su investitor gradnje tog mosta, Jakova Krešića s ministricom graditeljstva Marinom Matulović-Dropulić.

U javnosti toliko osporavan i kritiziran, most isprva i jest bio planiran kao dvotračni, ali je na krilima graditeljskog zamaha u Hrvatskoj prije koju godinu odlučeno kako će on ipak imati četiri traka, odnosno cestovni profil autoceste. Manjak novca sada je očito smanjio i graditeljske apetite pa je most sveden u realnije okvire. Kako doznajemo od upućenog izvora, izbacivanjem dvaju trakova neće se toliko uštedjeti na samom mostu koliko na cesti koja će voditi do njega. Zasad je još nepoznato koliko će točno iznositi ta ušteda. Zbog odluke o gradnji mosta s dva traka, potvrđeno nam je, neće se morati mijenjati dozvole za gradnju, budući da su u početku lokacijska i građevinska izdane za dva traka, pa se izmjenama i dopunama naknadno uvrstila četiri traka u taj projekt.

Ukupna je vrijednost gradnje pelješkog mosta gotovo dvije milijarde kuna, a sudeći prema novcu koji je Vlada za taj projekt predvidjela četverogodišnjim programom gradnje, on će se graditi idućih šest ili vjerojatno i više godina.

Most je dug 2,4 kilometra, a njegovu je gradnju volio obećavati bivši premijer Ivo Sanader. Iako u prilog mostu ide to da bi riješio prometnu izoliranost Dubrovnika i povezao hrvatski teritorij, mnogi ga osporavaju jer smatraju da je jednostavno neisplativa i prekrupna investicija. Autori pelješkog mosta su Jure Radić i Zlatko Šavor, a gradnja je pripala Konstruktoru, Hidroelektri i Viaduktu.

Komentara 43

ST
standup
19:09 18.06.2010.

ma..dobro je,..\"jedan po jedan\"..!!

AG
Agramer198
19:12 18.06.2010.

Sramotno je što se uopće toliko dugo čekalo na taj most. A ako ćemo se držat one da \"nema sada novaca\" ne bi nikad niš bilo zgrađeno. Mislim prolaziti kroz BiH da bi se došlo do Dubrovnika??? Onak, NE!

DU
Deleted user
14:25 19.06.2010.

jaca je trebala završiti tu sanaderovu idiotariju a ne nastavljati njegov cirkus samo sa dvije trake manje!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije