Na nadmetanje za izgradnju dionice državne ceste 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka stiglo je pet ponuda. Zajednica ponuditelja hrvatskog GP Krka, slovenskog Kolektor CPG-a i Euro-asfalta iz BiH dala je najnižu ponudu - 456,3 milijuna kuna, a to je ujedno i jedina pristigla ponuda unutar procijenjene vrijednosti radova od 461 milijun kuna.
Cestu koja je od strateške važnosti za riječku luku želi graditi i China Road nad Bridge Corporation (CRBC) koji već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 milijuna kuna. Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda na ovaj natječaj se javilo u zajednici s turskom tvrtkom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanay, a njihova ponuda je "teška" 574,7 milijuna kuna. Talijanski konzorcij kojeg čin Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 milijuna kuna, a austrijski Strabag 511,1 milijun kuna.
Dionica DC403 jedna je od najskupljih cesta u Hrvatskoj. Duljina glavne trase iznosi 2977 metara, a spojne ceste 380 metara. Njezina je gradnja tako skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.
I ovaj natječaj su obilježile i usporile žalbe na dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale je su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene. No uspjele su zaustaviti taj natječaj na ukupno 2,5 mjeseca.
Video: Radovi na Pelješkom mostu u punom jeku: Radi se 24 sata na dan
Lijepo je kad se ulaže ali brate mili u Rijeku se utuklo milijarde ne kuna nego eura u zadnjih 20 godina. Pa gdje su rezultati svega toga ?