Komunikativni i željni znanja

Natječaj „Večernjak te vodi na Bernays“ privukao čak sto kandidata

Večernji i Barnays nagradni natječaj
Marketing VL
13.10.2014.
u 13:48

Završio je prvi krug natječaja, a kandidati su svojim aktivnim komentiranjem i međusobnim poticanjem na raspravu pokazali želju i volju za osvajanjem četiri vrijedne jednogodišnje stipendije na Bernaysu.

Čak sto kandidata uključilo se u dinamični natječaj „Večernjak me vodi na Bernays“ i s velikim uzbuđenjem dočekalo svoj prvi zadatak. U sklopu prvog kruga koji je trajao do 10. listopada 2014. u ponoć kandidati su aktivno sudjelovali u raspravama unutar Facebook grupe „Večernjak me vodi na Bernays“ gdje su odgovarali na pitanja o učestalosti informiranja putem medija, percepciji uzbudljivog i vrlo izazovnog svijeta odnosa s javnošću te vlastitoj ulozi u njemu. Pred stručnim žirijem bit će zahtjevan zadatak odlučivanja tko od ukupno stotinu prijavljenih sudionika pripada u grupu od deset najboljih koji su se svojim komunikacijsim vještinama uspjeli istaknuti i pronaći način kako ući u drugi krug.

Nastavak borbe za stipendije
U drugom krugu natječaja koji traje sve do 19. listopada kandidati će unutar jednominutnog video zapisa pokazati svoje PR-ovske vještine i na zanimljiv i kreativan način uvjeriti stručni žiri da su baš oni najbolji kandidati za osvajanje jednogodišnje stipendije na Bernaysu. Budući da su svi kandidati pokazali izrazitu želju i volju za osvajanjem vrijednih stipendija čija ukupna vrijednost iznosi više od 100.000 kuna, nedvojbeno je kako će drugi krug dočekati s jednakim žarom i uzbuđenjem kao i prvi.

Dvoje najboljih osvojit će jednogodišnje stipendije za preddiplomski studij „Mediji i kultura društva“, dok će preostalih dvoje pobjednika postati student diplomskog studija „Odnosi s javnostima“ na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment.

Posao već na prvoj godini studija
Bernays je jedina visokoobrazovna instituciji koja pruža cjelovito obrazovanje na području komunikacijskog menadžmenta i koja svim svojim studentima omogućava stjecanje praktičnog iskustva. Naime, zahvaljujući sporazumu s više od 40 partnerskih institucija koje čine medijske kuće te agencije za odnose s javnošću i marketing, Bernays svim svojim studentima omogućava da već na prvoj godini studija pronađu i osiguraju sebi željeni posao u struci.

Da je to prilika koja se ne propušta pokazala je i prva generacija Bernaysovaca čiji su studenti nakon obavljene studentske prakse dobili ponudu za posao i tako doprinijeli smanjenju negativnog trenda teškog i gotovo nemogućeg pronalaska posla nakon završetka studija. Novi upisni rokovi su u tijeku, a prijave traju do 13. listopada, a za buduće studente diplomskog studija Bernays je osigurao još jedan dodatni rok za prijave - 27. listopada.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije