Mnogi kupci ne obraćaju pažnju na neke detalje u trgovinama koji ih zapravo u njima mogu dulje zadržati, a samim time i potaknuti na veću potrošnju. Izbor poda, glazbe i nedostatak prozora neki su od elemenata koji imaju svoju svrhu i razlog.
Istraživački tim portala Bravo.de pojasnio kakvim se trikovima koriste trgovci kako bi kupce što dulje zadržali u trgovini. Prvi od njih je činjenica što u većini velikih centara i trgovina nema prozora i satova. Zbog toga kupci lako izgube pojam o vremenu i dulje se zadrže. Također, potroše i više novca jer što su dulje u trgovini, više će toga htjeti kupiti.
To što nema prozora ima i praktičnu korist za trgovine. Naime, izravna sunčeva svjetlost može izblijediti ambalažu te proizvodi više ne bi izgledali toliko privlačno, prenosi Fenix magazin.
Idući trik koji trgovci koriste jest pozicioniranje proizvoda na način da su oni najskuplji u razini očiju. Proizvodi na popustima se nalaze na dnu polica, a cijene su označene tako da se prvi pogledom čini da su povoljnije nego što doista jesu.
Popločani podovi
Mnogi supermarketi imaju popločane podove zbog toga što kolica na njima stvaraju veliku buku. Ovaj trik povezan je sa željom kupaca da im kolica ne budu preglasna pa se sporije kreću. Kao rezultat toga, kupac automatski dolazi u iskušenje da malo pregleda i potroši više novca na stvari kojih možda čak nema na svom popisu za kupovinu.
Glazba također može utjecati na raspoloženje kupaca, a to su prepoznali i trgovci. Kad su trgovine pune i previše je ljudi, tada se najčešće pušta energična i glazba brzog ritma. To bi trebalo potaknuti ljude da se trgovina ponovno brzo isprazni. Prema nekim istraživanjima, kupci više troše uz laganiju glazbu jer ona usporava kretanje pa kupci dulje vremena provode u trgovini.
VIDEO Većina građana podržava uvođenje covid potvrda u zdravstvo, žele ih i drugdje