KONFERENCIJA BRANDS&TRENDS

Nikola Žinić o nagrađivanom projektu: 'Očekivao sam kućnu radinost, a dočekala me moderna tvornica'

Zagreb: Konferencija "Brands&Trends"
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/56
12.12.2024.
u 13:52

Damjan Rudež, bivši NBA igrač, direktor Sunset Sport Festivala, razgovarao je na konferenciji s dvije dame, Dorom Strezovom-Nikolovom, glavnom direktoricom Coca-Cole HBC Adria te Maud Meijboom van Wel, predsjednicom Uprave Heinekena Hrvatska

Nikola Žinić, jedan od naših najpoznatijih kreativaca i stručnjaka za oglašavanje, predstavio je case study projekta "Marodi", nagrađenog na najpoznatijem svjetskom festivalu komunikacija – Cannes Lions, a kojom su Bruketa&Žinić&Grey s tjesteninom upakiranom kao jedinstvenom zbirkom međimurskih popevki koje dolaze sa slovima koja čine njihove stihove, pokazali kako se može očuvati i – tradicija. Na konferenciji Brands&Trends, u organizaciji Večernjeg lista, sudjelovali su najbolji svjetski marketinški stručnjaci, iz New Yorka, Londona i Bruxellesa koji su objašnjavali kako se stvaraju snažni brendovi koji se ističu na tržištu. Naime, prema istraživanjima, brendovi s dosljednim identitetom ostvaraju prihode veće gotovo za četvrtinu, što govori o tome kako je brending itekako važan.

– Na početku priče znao sam tek da je Marodi tjestenina. Išli smo kod obitelji Marodi, očekivao sam kućnu radinost, a dočekala me moderna tvornica. Ipak, bio je tu i stroj u kojem je Stjepan Marodi radio prvu tjesteninu, stavljao je u gepek od automobila i prodavao po Međimurju. Svi takvi biznisi obično počinju upravo s – gepekom od auta. I taj je prvi stroj bio inspiracija! Znali smo da su međimurske popevke specifične, ima ih više od 3000 i zaštićene su kod UNESCO-a kao nematerijalna zaštita. I prijeti opasnost da se izgube ako se neće prenositi. Pa smo osmislili kako ćemo tjesteninu brendirati, ali i sačuvati tradiciju. Dobili smo svjetske nagrade, ali i dan Međimurske popevke – ispričao je Žinić.

Damjan Rudež, bivši NBA igrač, direktor Sunset Sport Festivala, razgovarao je na konferenciji s dvije dame, Dorom Strezovom-Nikolovom, glavnom direktoricom Coca-Cole HBC Adria te Maud Meijboom van Wel, predsjednicom Uprave Heinekena Hrvatska. Otvorile su vrata svojih direktorskih ureda i otkrile kako kreiraju game-changing strategije.

Zagreb: Konferencija "Brands&Trends"
1/56

– U našim vodećim ulogama moramo biti gotovo dirigentice. Srećom, imamo fantastične timove, ljude oko nas koji su odlični u tome što rade. Naš je posao stvoriti odličan odnos s kupcima, osmisliti strategije. Posao na vodećim pozicijama može biti itekako kompleksan, ali može biti i – lijep. Bitno je slušati što tržište traži, ali biti i svjestan da čovjek ne može napraviti posao sam iako je upravo on glavni u tvrtki. U Hrvatskoj sam dvije godine, moja je rodna zemlja Bugarska, ali toliko mi je ovdje lijepo da se nadam da ću ostati još dugo vremena – kazala je gospođa Dora Strezova-Nikolova iz Coca-Cole. Maud Meijboom van Wel, predsjednica Uprave Heinekena Hrvatska, dodala je:

– Velika smo tvrtka, Heineken se prodaje u 192 zemlje, globalni smo brend koji mora biti uspješan u svim tim zemljama. No nije isto ono što vole ljudi u Hrvatskoj ili u Nizozemskoj. Radila sam i tamo, ali i u Novom Zelandu, u Maleziji, na Šri Lanki, Singapuru. O. K., moj je posao donositi odluke, ali najvažnije je zaraditi povjerenje svojih zaposlenika, i to brzo. Prvo njih treba poslušati, prilagoditi se, pa tek onda donositi odluke – kazala je Maud Meijboom. Obje su se, kad je pitanje budžetiranja, složile:

– Imate 1 euro koji možete uložiti, ali možete ga uložiti samo jednom. I tu se može i pogriješiti, stvari ne idu prema planu, nije investicija pun pogodak. I tu čovjek uči. No, na kraju, treba gledati i dugoročno. Što je tvrtka veća, to više ulažeš ne bi li dugoročno rastao. Griješiti je ljudski, tu se uči.

Foto: VL

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije