Zanimljivo je spomenuti činjenicu “procesa natoizacije” zrakoplovne
tehnike istočnoeuropskih zemalja koje su u svojim redovima imale
MiG-29. Uvidjevši kako je uistinu riječ o izvanrednom avionu, pribjeglo
se djelomičnoj nadogradnji postojećih 29-ki kako bi ih se približilo
NATO-ovim zahtjevima. Tako je danas Slovačka u svojim redovima uspjela
zadržati svoje MiG-ove-29 koji su djelomično nadograđeni za
ispunjavanje najnužnijih uvjeta NATO-ove zrakoplovne scene. Također,
poljske i mađarske zračne snage nisu se odrekli provjerenih MiGova.
U domaćim tiskovinama u posljednje se dvije godine intenzivno spominje
projekt opremanja OSRH novim višenamjenskim borbenim avionom, u kojem
se, među ostalim, razmatra i MiG. Pritom se najčešće uspoređuju
dotrajali F-16 i novi Gripen. Ali, zbog švedske neutralnosti, Gripen
nije potpuno NATO interoperabilan, što se očituje u njegovim
ograničenim mogućnostima razmjene taktičkih podataka, radarske
pokrivenosti, korištenju naoružanja itd.
I ZA NAS BI BIO NAJBOLJI MIG